متهمان پرونده تجاوز به عنف در ایرانشهر به اعدام محکوم شدند
کد خبر: 3818065
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸

متهمان پرونده تجاوز به عنف در ایرانشهر به اعدام محکوم شدند

گروه اجتماعی ــ دادستان عمومى و انقلاب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به پیگیری سه نفر از شکات و انجام تحقیقات، وقوع بزه در خصوص سه نفر از شکات به اثبات رسید و چهار نفر از متهمان پرونده تجاوز به عنف در ایرانشهر، هر کدام به سه بار اعدام محکوم شدند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌ نقل از روابط عمومی دادگستری استان سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد، گفت: رأی پرونده تجاوز به عنف در ایرانشهر صادر و ابلاغ شده است و برای تأیید و ابرام و یا رسیدگی به اعتراض محکومان و وکلای آنان به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.
دادستان عمومى و انقلاب استان بیان کرد: با توجه به پیگیری سه نفر از شکات و انجام تحقیقات، وقوع بزه در خصوص سه نفر از شکات به اثبات رسید؛ لذا چهار نفر از متهمان این پرونده هر کدام به سه بار اعدام محکوم شدند که در صورت تأیید این حکم در دیوان عالی کشور در ملأعام و در یکی از میادین شهر اجرا خواهد شد.
وی افزود: متهمان بابت آدم ربایی هر کدام به سه فقره ۱۵ سال حبس محکوم شدند و بابت سرقت اموال به سه فقره سه سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق و رد مال به شکات محکوم شدند.
موحدی‌راد اظهار کرد: متهمان بابت جراحات و صدمات روحی و معنوی به شکات به پرداخت دیه و خسارت و بابت حمل سلاح غیرمجاز هر کدام به تحمل پنج سال حبس تعزیزی محکوم شدند.

انتهای پیام

captcha