رشد ۶۵ درصدی مشارکت مردمی در اطعام نیازمندان سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3818249
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

رشد ۶۵ درصدی مشارکت مردمی در اطعام نیازمندان سیستان‌وبلوچستان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: میزان درآمد‌های نقدی و غیرنقدی مردمی در ماه رمضان امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۵ درصد رشد را نشان می‌دهد که نتیجه عنایت و نگاه دلسوزانه همه خیّران نیک‌اندیش استان است.

سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: میزان درآمدهای نقدی و غیرنقدی مردمی در ماه مبارک رمضان امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 65 درصد رشد را نشان می‌دهد که نتیجه عنایت و نگاه دلسوزانه همه خیّران نیک‌اندیش استان است.
وی با بیان اینکه فرآیند محاسبه درآمدها و ثبت در سیستم مالی همچنان ادامه داشته و به جمع‌بندی نهایی نرسیده است، افزود: پیش‌بینی ما این است که در نهایت، این مبلغ تا دو برابر نسبت به سال گذشته رشد داشته باشد.
مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: در ماه مبارک رمضان که ماه همدردی با نیازمندان و دست‌گیری از مستمندان است، برنامه‌ریزی خوبی جهت استفاده از ظرفیت داخل و خارج استان، از جمله خیّران، حامیان، مؤسسات خیریه، دستگاه‌های دولتی، بازاریان و نهادهای مختلف صورت گرفت.
وی ادامه داد: در این مدت براساس دیدارهای چهره به چهره با حامیان برجسته و محوری، مؤسسات خیریه و خیّران از نزدیک مشکلات و نیازمندی‌های خانوارهای استان مطرح و کمک‌های نقدی جهت تهیه سبد کالا، سفره اطعام و توزیع غذای گرم بین مددجویان اختصاص یافت.
عبادی اظهار کرد: در طول ماه مبارک، علاوه بر برپایی مراسم افطاری و اطعام نیازمندان، جلسات دیدار و دلجویی از خانوارهای تحت پوشش با حضور خیّران، مسئولان ادارات و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شد.

انتهای پیام

captcha