40 زندانی غیرعمد سیستان و بلوچستان به آغوش خانواده برمی‌گردند
کد خبر: 3818718
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
با مشارکت خیّران در جشن‌های گلریزان؛

40 زندانی غیرعمد سیستان و بلوچستان به آغوش خانواده برمی‌گردند

گروه اجتماعی- مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: با مشارکت خیّران نیک‌اندیش در جشن‌های گلریزان که طی ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف استان برگزار شد، به‌زودی بیش از 40 زندانی جرایم غیرعمد استان به آغوش گرم خانواده بازمی‌گردند.

عبدالحسین سجادی، مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: با مشارکت خیّران نیک‌اندیش در جشن‌های گلریزان که طی ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف استان برگزار شد، به‌زودی بیش از 40 زندانی جرایم غیرعمد استان به آغوش گرم خانواده بازمی‌گردند.
وی ادامه داد: در طول ماه مبارک رمضان امسال، تعداد ۴۰ جشن گلریزان برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد در سطح استان برگزار و در مجموع، مبلغ 5 میلیارد و 600 میلیون تومان جمع‌آوری شد که یک میلیارد آن به صورت نقد و مابقی در قالب تعهد و در حال وصول است.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان بیان کرد: تعداد زندانیان جرایم غیرعمد و نیازمند استان 77 نفر است که برای آزادی همه این افراد به 9 میلیارد و 575 میلیون تومان کمک مردمی نیاز است.
وی خاطرنشان کرد: مردم سیستان و بلوچستان با وجود مشکلات فراوان همواره در مناسب‌های مختلف از جمله جشن‌های گلریزان در کمک به زندانیان نیازمند پیش قدم بوده‌اند به طوری‌که این استان از نظر مشارکت نسبت به جمعیت در کشور در رده‌های نخست قرار دارد.
سجادی اظهار کرد: سال گذشته ۱۴۲ زندانی جرایئم غیرعمد در سیستان و بلوچستان با بدهی دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آزاد شدند؛ همچنین در این سال یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی توسط خیران جمع‌آوری شد.

انتهای پیام

captcha