مبارزه فرهنگی نیاز به جبهه واحد دارد
کد خبر: 3821330
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

مبارزه فرهنگی نیاز به جبهه واحد دارد

گروه فرهنگی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مبارزه فرهنگی نیاز به جبهه واحد دارد؛ کار فردی دیگر جوابگو نیست، همان‌طور که دشمن علیه انقلاب، متحد شده است، ما هم باید جبهه‌ای واحد تشکیل داده و همه نهادهای فرهنگی در یک صف، علیه دشمن بایستیم.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ظهر امروز، شنبه یکم تیرماه در نشست خبری به‌مناسبت روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، گفت: اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام(ره) است؛ سازمانی که مسئولیت سنگین مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن را بر دوش دارد.
وی ادامه داد: بر اساس حکم صادره امام(ره) و همچنین رهبر انقلاب خطاب به رؤسای سازمان، رسالت تبیین اندیشه تابناک اسلام، ترویج فرهنگ قرآنی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی گذاشته شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه این سازمان در طول سالیان گذشته همواره منشأ خیر و برکت بوده است، افزود: امروز نیز اهمیت و ضرورت آن نه تنها کاهش نیافته، که ضریبی فزاینده پیدا کرده است.
وی بیان کرد: مبارزه فرهنگی نیاز به جبهه واحد دارد؛ کار فردی دیگر جوابگو نیست. همان‌طور که دشمن علیه انقلاب، متحد شده است، ما هم باید جبهه‌ای واحد تشکیل داده و همه نهادهای فرهنگی در یک صف، علیه دشمن بایستیم.
بزمانی اظهار کرد: اعتماد به جوانان، رویکردی است که به‌صورت جدی مورد توجه سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد؛ باید به جوانان مستعد، انقلابی و حزب‌اللهی اعتماد کرد و زمینه را برای ورود آنان به عرصه فرهنگی و جنگ نرم، مهیا کرد.
این مقام مسئول افزود: رویکرد دیگر، توجه به بانوان، به‌عنوان نیمی از جمعیت کشور است؛ زن می‌تواند رکن اصلی انسان‌سازی باشد، اما اگر به انحطاط کشیده شود، همان‌طور که دشمن امروز این کار را دنبال می‌کند، می‌تواند پایه و مبنای تهاجم فرهنگی باشد.

انتهای پیام

captcha