جهاددانشگاهی روحیه جهادی را به محیط‌های علمی تزریق می‌کند
کد خبر: 3821774
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱

جهاددانشگاهی روحیه جهادی را به محیط‌های علمی تزریق می‌کند

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: یکی از خصیصه‌های جهاد دانشگاهی این است که روحیه جهادی و نگاه «ما می‌توانیم» را به محیط‌های علمی و دانشگاهی کشور تزریق می‌کند که این نوع نگاه در فضای علمی بسیار ضروری است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، ظهر امروز، یکشنبه 2 تیرماه در دیدار با جمعی از مسئولان کشوری و استانی جهاد دانشگاهی، گفت: وضعیت اقتصادی استان مطلوب نیست و نیاز است که مسئولان کشوری توجه ویژه‌ای به استان داشته باشند.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه باید سعی شود سرمایه‌گذاری در استان افزایش پیدا کند، افزود: اگر پای سرمایه‌گذاران به استان باز شود، اتفاقات خوبی در همه عرصه‌ها رقم می‌خورد، زیرا در استان زمینه کار وجود دارد، فقط نیازمند ورود سرمایه‌گذاران است.
وی بیان کرد: یکی از خصیصه‌های جهاد دانشگاهی این است که روحیه جهادی و نگاه «ما می‌توانیم» را به محیط‌های علمی و دانشگاهی کشور تزریق می‌کند که این نوع نگاه در فضای علمی بسیار ضروری است.
محامی بیان کرد: انتظاری که از جهاد دانشگاهی می‌رود، این است که خدمت‌رسانی به مردم را در رأس برنامه‌هایش قرار دهد، به این نحو که ابتدا نیازهای موجود را شناسایی کند و سپس با تکیه بر توانمندی خود و بکارگیری استعدادهای داخلی، این مشکلات را برطرف سازد.
وی افزود: استان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه آبی و مرزی است که در شرایط تحریم می‌تواند کمک بزرگی به کشور کند. باید از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را بکنیم.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: باید همت خود را در شناسایی نیازهای استان، شناسایی استعدادهای موجود و بکارگیری توان داخلی در جهت رفع نیازهای مردم بیشتر کنیم.

انتهای پیام

captcha