فعالیت ۲۰ مبلغ در طرح نشاط معنوی بقاع متبرکه سیستان‌ و بلوچستان
کد خبر: 3821840
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

فعالیت ۲۰ مبلغ در طرح نشاط معنوی بقاع متبرکه سیستان‌ و بلوچستان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان گفت: تعداد ۲۰ روحانی مبلغ برای اجرای هرچه بهتر طرح تابستانی نشاط معنوی در بقاع متبرکه، از قم به سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام محسن مؤمنی‌مقدم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: تعداد 20 روحانی مبلغ برای اجرای هرچه بهتر طرح تابستانی نشاط معنوی در بقاع متبرکه، از قم به سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه این طرح از 13 تیرماه آغاز می‌شود، افزود: طرح نشاط معنوی از برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه است که با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت، تقویت و ارتقا‌ بنیه اعتقادی، دینی و اخلاقی جوانان و نوجوانان به همراه استفاده از ظرفیت این قشر برای قطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه، همه ساله طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی در بازه زمانی 13 تیر تا 29 مردادماه اجرا می‌شود، بیان کرد: برپایی اردوهای تفریحی ـ زیارتی، برگزاری کلاس‌های قرآنی حفظ و قرائت، آموزش احکام دینی و آموزش رایانه‌ای و خطاطی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در قالب اجرای طرح نشاط معنوی است.
مؤمنی‌مقدم پاسخ دادن به نيازهای متنوع نوجوانان و جوانان در زمينه اوقات فراغتشان را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: بهترین زمان‌ها برای القای فکر و اندیشه و فرهنگ مورد قبول خود به افراد و جامعه، اوقات فراغت آنان است.

انتهای پیام

captcha