حضور ۵۰ هزار دانش‌آموز سیستان و بلوچستانی در طرح اوقات فراغت
کد خبر: 3821995
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

حضور ۵۰ هزار دانش‌آموز سیستان و بلوچستانی در طرح اوقات فراغت

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۵۰ هزار دانش‌آموز سیستان و بلوچستانی در طرح اوقات فراغت تابستانه امسال شرکت می‌کنند.

محمد کیخا، معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: بیش از 50 هزار دانش‌آموز سیستان و بلوچستانی در طرح اوقات فراغت تابستانه امسال شرکت می‌کنند.
وی با بیان اینکه دوره‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت، افزود: امسال بیش از ۱۶۰ پایگاه طرح اوقات فراغت در مدارس سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده است.
معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: اوقات فراغت بخش مهمی از زندگی انسان‌ها را تشکیل می‎دهد. اگر افراد برنامه‌ای مشخص برای گذراندن مفید اوقات فراغت خود نداشته باشند، این بی‌برنامگی سایر جنبه‌های زندگی را به‌طور چشمگیری تحت‌ تأثیر خود قرار می‌دهد و فسادانگیز است.
وی اظهار کرد: اوقات فراغت یکی از مسائل مهم نوجوانان و جوانان است که شناخت نیازمندی‌ها و رفع احتیاجات و برنامه‌ریزی صحیح برای اوقات فراغتی که آن‌ها در اختیار دارند باعث می‌شود تا خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها همراه با تفکر سیال نمود خود را نشان دهند.
کیخا گفت: تدابیری اتخاذ شده تا متناسب با رویکردهای آموزش و پرورش و تطابق آن با اسناد بالادستی، سند تحول بنیادین و فرامین رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های پیدا و پنهان مجموعه انجام شود.

انتهای پیام

captcha