متخلفان تعزیراتی سیستان‌ و بلوچستان ۵۰ میلیارد تومان جریمه شدند
کد خبر: 3822489
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

متخلفان تعزیراتی سیستان‌ و بلوچستان ۵۰ میلیارد تومان جریمه شدند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: طی سال گذشته، در مجموع ۱۳ هزار و ۶۳۷ پرونده تخلفاتی در سطح استان تشکیل شد و متخلفان به پرداخت ۴۹ میلیارد و ۹۹۳ میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت و شاکیان خصوصی محکوم شدند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حیدر میرزایی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، امروز، 5 تیرماه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، گفت: طی سال گذشته، در مجموع 13 هزار و637 پرونده تخلفاتی در سطح استان تشکیل شد و متخلفان به پرداخت 49 میلیارد و 993 میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت و شاکیان خصوصی محکوم شدند.
وی با بیان اینکه این تخلفات در حوزه‌های قاچاق کالا و ارز، خدمات، بهداشت، دارو و درمان و دامپزشکی صورت گرفته بود، افزود: با سلسله اقدامات انجام شده، تمامی پرونده‌ها مختومه شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان به تخلفات حوزه کالا و خدمات اشاره و بیان کرد: در این حوزه، طی یک‌سال گذشته بیش از هفت هزار پرونده تشکیل شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، در حوزه پرونده‌های ورودی با رشد 34 درصدی مواجه بودیم.
وی ادامه داد: در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز تعداد شش هزار و 103 پرونده تشکیل و همه آن‌ها به‌طور کامل رسیدگی شد و متخلفان به پرداخت بالغ بر 437 میلیارد و 951 میلیون ریال جزای نقدی محکومه شدند؛ در این حوزه، میزان پرونده‌های وارده قاچاق نسبت به سال قبل‌تر 100 درصد رشد داشت.
میرزایی عنوان کرد: در حوزه بهداشت، درمان و دامپزشکی نیز سال گذشته 500 فقره پرونده تشکیل شد که همه آن‌ها مختومه شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 8 درصدی ورودی پرونده‌ها مواجه بوده‌ایم.

انتهای پیام

captcha