کاروان «زیر سایه خورشید» به زاهدان رسید
کد خبر: 3826832
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۶

کاروان «زیر سایه خورشید» به زاهدان رسید

گروه فرهنگی ــ کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خدام و حاملان پرچم متبرک بارگاه ثامن‌الحجج (ع) که از ۱۶ تیرماه وارد استان شده بودند، روز گذشته شنبه، ۲۲ تیرماه به شهرستان زاهدان رسیدند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خدام و حاملان پرچم متبرک بارگاه ثامن‌الحجج(ع) که از 16 تیرماه وارد استان شده بودند، روز گذشته شنبه، 22 تیرماه به شهرستان زاهدان رسیدند.

علی هوشمند، دبیر اجرایی کاروان «زیر سایه خورشید» سیستان و بلوچستان در این خصوص بیان کرد: این کاروان متشکل از یک مداح، روحانی و خدام حرم مطهر امام هشتم است که برای ششمین سال متوالی، مهمان مردم سیستان و بلوچستان شدند.

وی با بیان اینکه به‌دلیل گستردگی استان، دو گروه وارد شدند، اظهار کرد: کاروان «زیر سایه خورشید» ۱۶ تیرماه از فرودگاه کنارک وارد استان شد؛ سپس به چابهار رفته و بعد از آن، مهمان مردم شهرستان‌های سرباز، نیکشهر، ایرانشهر، بزمان، دلگان، جلگه چاه هاشم، خاش و زابل بودند.

دبیر اجرایی کاروان «زیر سایه خورشید» استان افزود: حضور در جشن‌های مردمی دهه کرامت، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان‌ها و دیدار و دلجویی از مددجویان از جمله برنامه‌های این کاروان در هر شهرستان است.

هوشمند با اشاره به اینکه این کاروان تا پایان امروز مهمان مردم زاهدان خواهد بود، عنوان کرد: حضور در محل کهف الشهدا بلوار رسالت، جشن میلاد در مسجد امام رضا(ع) خیابان صدیقیه و شرکت در برنامه زنده تلویزیونی شبکه هامون جزو برنامه‌های سفر دو روزه این کاروان در زاهدان خواهد بود.

انتهای پیام

captcha