ارسال 258 اثر به دبیرخانه جشنواره «ایده‌های برتر گردشگری»
کد خبر: 3827991
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰

ارسال 258 اثر به دبیرخانه جشنواره «ایده‌های برتر گردشگری»

گروه فرهنگی ـ رئیس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: باید نظرات جشنواره «ایده‌های برتر شهری» در حوزه گردشگری از سوی اهل فن بررسی و از سوی مدیریت ارشد شهر در بهبود و توسعه گردشگری استان به کار گرفته شود.

ارسال 258 اثر به دبیرخانه جشنواره «ایده‌های برتر شهری»به گزارش ایکنا از همدان، کامران گردان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان، چهارشنبه، 26 تیر ماه در آئین اختتامیه جشنواره ایده‌های برتر شهری در حوزه گردشگری که با همکاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان برگزار شد، گفت: شهردای و شورای شهر هریک وظایف خاص خود را دارند که با ورود این دو مجموعه به حوزه گردشگری در مدیریت شهری جای بسی خرسندی است.
رئیس شورای شهر همدان افزود: سیاست‌گذاری و هدف‌گذاری‌های استان در مسیر توسعه و جذب سرمایه‌گذار است که این مجموعه به عنوان یکی از مجموعه‌های دولتی این حوزه، وظیفه خود را به درستی انجام می‌دهد.
وی گفت: جشنواره ایده‌های برتر شهری در حوزه گردشگری، می‌تواند در توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر شهر و درآمد زایی مردم موثر واقع شود لذا لازم است تا صنعت گردشگری در بخش‌های مختلف هدف گذاری شده و با مشارکت مردم در پروژه‌های شهری رضایت عموم حاصل شود.
گردان بیان کرد: 258 اثر طی 45 روز از همدان و سایر استان‌های کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در پایان 4 اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی و انتخاب شدند.
رئیس شورای شهر همدان با اشاره به اینکه تغییر روش‌های گردشگری در همدان و آشنایی مردم با گردشگران یک تخصص است عنوان کرد: باید ایده‌های برتر این جشنواره در حوزه گردشگری توسط اهل فن بررسی شده و توسط مدیریت ارشد شهر در بهبود و توسعه گردشگری استان به کار گرفته شود.
انتهای پیام

captcha