ثبت‌نام زائران عتبات عالیات از فردا آغاز می‌شود
کد خبر: 3828258
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
ویژه عرفه؛

ثبت‌نام زائران عتبات عالیات از فردا آغاز می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیر حج و زیارت گیلان‌ از آغاز ثبت‌نام زائران عتبات عالیات از فردا، 29 تیرماه خبر داد و گفت: این دوره شامل اعزام‌های مربوط به روز عرفه، عید سعید قربان و عید غدیر است.

حسن فعال،‌ مدیر حج و زیارت استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان،‌ از آغاز ثبت‌نام زائران عتبات عالیات خبر داد و اظهار کرد: متقاضیان تشرف به عتبات عالیات کشور عراق در بازه زمانی 15 لغایت 31 مردادماه 98 می‌توانند از ساعت 9 صبح فردا، 29 تیرماه اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه بازه زمانی مذکور شامل اعزام‌های مربوط به روز عرفه، عید سعید قربان و عید غدیر است، تصریح کرد:‌ ثبت‌نام در این دوره بدون پیش‌ثبت‌نام انجام می‌شود.

مدیر حج و زیارت گیلان اضافه کرد: متقاضیان تشرف به عتبات عالیات می‌توانند نسبت به ثبت‌نام نهایی و انتخاب کاروان با مراجعه حضوری به دفاتر حج و زیارت در همان روز اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت گیلان از فعالیت 51 دفتر خدمات زیارتی در استان خبر داد و یادآور شد: با توجه به برنامه اقامتی هر کاروان و ترتیب حضور آنها در شهرهای زیارتی عراق امکان اسکان تمامی زائران در روز عرفه در کربلای معلی وجود ندارد لذا لازم است اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع به کلیه زائران صورت پذیرد تا زود ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

captcha