استقبال مردم زاهدان از اجرای «پویش فصل گرم کتاب»
کد خبر: 3828333
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳

استقبال مردم زاهدان از اجرای «پویش فصل گرم کتاب»

گروه اجتماعی ــ پویش فصل گرم کتاب به‌همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و با هدف گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی از شب گذشته، ۲۸ تیرماه در زاهدان آغاز شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، پویش فصل گرم کتاب به‌همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و با هدف گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی از شب گذشته، 28 تیرماه در زاهدان آغاز شد.

معصومه هادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، در این خصوص بیان کرد: این ویژه‌برنامه، که پویش ملی کتاب‌خوانی کودکان و نوجوانان ایران بوده و دومین سال اجرای آن در حال برگزاری است، از سوی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری و با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و ارتقای مهارت‌های زندگی طراحی شده است.

وی ادامه داد: افزایش سرانه امانت کتاب، غنی‌سازی اوقات فراغت و ایجاد فضایی متفاوت در حوزه‌‌ مطالعه‌ کتاب برای کودکان و نوجوانان از دیگر هدف‌های این پویش است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بیان کرد: در این طرح مربیان کانون با ایجاد ایستگاه‌های کتاب‌خوانی و با همکاری سایر سازمان‌ها فضایی برای ارائه‌ خدمات فرهنگی به مخاطبان به وجود می‌آورند و با اجرای برنامه‌های خلاق و متنوع برای خانواده‌ها و فرزندان کودک و نوجوان آنان، کانون و فعالیت‌های آن را به مخاطبان معرفی می‌کنند.

هادی افزود: در زاهدان نیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با همکاری شهرداری این برنامه را آغاز کرده و همکاران با انجام فعالیت‌هایی چون قصه‌گویی، نمایش عروسکی، مسابقه برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها، شعرخوانی، شاهنامه‌خوانی و پخش نماهنگ میزبان مخاطبان هستند که این برنامه در نخستین گام خود با استقبال خانواده‌ها روبه‌رو شد.

یادآور می‌شود، این پویش آخر هفته‌ها، تا پایان شهریور‌ماه، در پارک سربازان گمنام واقع در زیباشهر، از ساعت ۲۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ برگزار می‌شود.

استقبال مردم زاهدان از نخستین اجرای «پویش فصل گرم کتاب»

استقبال مردم زاهدان از نخستین اجرای «پویش فصل گرم کتاب»

انتهای پیام

captcha