هسته‌های خفته داعش در کرکوک متلاشی شدند
کد خبر: 3828871
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

هسته‌های خفته داعش در کرکوک متلاشی شدند

گروه بین‌الملل - دستگاه‌های امنیتی عراق، امروز 30 تیرماه، شماری از عناصر گروه تروریستی «داعش» در استان کرکوک واقع در شمال عراق را بازداشت کردند.

به‌گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «اسپوتنیک عربی»، واحد اطلاعات امنیتی عراق امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: طی پیگیری‌های مداوم، نیروهای واحد اطلاعات پلیس فدرال عراق وابسته به آژانس اطلاعاتی این کشور، امروز یکشنبه توانستند سه تروریست که به خاطر اقدامات تروریستی تحت تعقیب بودند را دستگیر کنند.
 
این بیانیه افزود: سه تروریست مذکور در تحقیقات اولیه، به وابستگی خود با گروه تروریستی داعش اعتراف کردند. یکی از آنها نیز به مشارکت در حملات علیه نیروهای عراقی اعتراف کرد.
 
 در این بیانیه تأکید شده‌ که سه تروریست دستگیر شده به مراجع قانونی سپرده شده و در دستگاه قضایی این کشور محاکمه خواهند شد.
 
نیروهای امنیتی عراق پنجشنبه گذشته نیز سه‌تن از خطرناک‌ترین عناصر گروه تروریستی داعش را در استان کرکوک دستگیر کرده‌ بودند.
 
کشور عراق در دسامبر 2017 میلادی، پس از گذشت 3 سال و نیم از اشغال یک سوم خاک این کشور به دست تروریست‌های داعش، آزادی کامل آن را از چنگال تروریست‌ها اعلام کرد. 
 
نیروهای امنیتی عراق همچنان عملیات جست‌وجو و پاکسازی هسته‌های مخفی داعش در نقاط مختلف این کشور را به‌منظور تضمین امنیت و عدم بازگشت تروریست‌ها به عراق، ادامه می‌دهند.
 
انتهای پیام

 

captcha