وزیر آموزش‌وپرورش وارد زاهدان شد
کد خبر: 3835076
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

وزیر آموزش‌وپرورش وارد زاهدان شد

گروه اجتماعی- سید جواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش صبح امروز، پنجشنبه 24 مردادماه وارد زاهدان شد و در بدو ورود، با حضور در گلزار شهدا بهشت مصطفی‌(ص) زاهدان و نثار گل، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سید جواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش صبح امروز، پنجشنبه 24 مردادماه وارد زاهدان شد و در بدو ورود، با حضور در گلزار شهدا بهشت مصطفی‌(ص) زاهدان و نثار گل، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

بنا به اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سفر سه روزه به استان از نزدیک به بررسی مسایل و مشکلات آموزشی استان می‌پردازد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، شرکت در نشست شورای اداری استان، کلنگ زنی مدرسه اوتیسم و فنی و حرفه‌ای ویژه کودکان استثنایی و بازدید از بیمارستان فرهنگیان از مهمترین برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش در زاهدان است.

همچنین کلنگ‌زنی ساختمان جدید دانشگاه فرهنگیان زاهدان، حضور در شهرستان‌های جنوبی به منظور شرکت در نشست شورای اداری قطب جنوب استان و کلنگ زنی گام نخست حذف مدارس خشتی و گلی سیستان و بلوچستان و افتتاح دو مدرسه ۲۴ و ۱۲ کلاسه از دیگر برنامه‌های سفر سیدجواد حسینی به این استان خواهد بود.

انتهای پیام

captcha