نخستین پرواز بازگشت حجاج سیستان‌وبلوچستان به زمین نشست
کد خبر: 3835996
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

نخستین پرواز بازگشت حجاج سیستان‌وبلوچستان به زمین نشست

گروه اجتماعی ــ مدیرکل فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان گفت: نخستین پرواز بازگشت حجاج استان صبح امروز، ۲۸ مردادماه در فرودگاه بین‌المللی زاهدان به زمین نشست.

حسن اعرابی‌مقدم، مدیرکل فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: نخستین پرواز بازگشت حجاج استان صبح امروز، 28 مردادماه در فرودگاه بین‌المللی زاهدان به زمین نشست.

وی با بیان اینکه عملیات برگشت کاروان‌های حجاج بیت‌الله‌الحرام این استان تا یکم شهریورماه انجام می‌شود، افزود: یک‌هزار و ۶۴۹ زائر در قالب ۱۱ کاروان با هفت پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مکه مکرمه به سیستان‌وبلوچستان باز می‌گردند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اظهار کرد: هواپیماهای ایرباس ۳۰۰ و ۳۱۰ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران وظیفه بازگشت زائران را برعهده دارد.

وی از استقبال‌کنندگان حجاج بیت‌الله‌الحرام درخواست کرد تا برای سهولت در رفت و آمد و خدمات رسانی بهینه به زائران و مسافران از تجمع در فرودگاه خودداری کنند.

حجت‌الاسلام علی فقیهی، رابط نهاد نمایندگی بعثه رهبر معظم انقلاب در سیستان‌وبلوچستان پیش از این ‌گفته بود: یک‌هزار و ۶۴۹ زائر این استان امسال در قالب ۱۱ کاروان به حج تمتع اعزام شدند؛ از مجموع ۱۱ کاروان اعزامی به حج تمتع سه کاروان اهل تشیع و هشت کاروان اهل سنت هستند.

انتهای پیام

captcha