اخلاق اسلامی و مدیریت جهادی، رجایی و باهنر را جاودانه کرد
کد خبر: 3837226
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

اخلاق اسلامی و مدیریت جهادی، رجایی و باهنر را جاودانه کرد

گروه اجتماعی ــ فرماندار زاهدان گفت: آنچه باعث شد تا شهیدان رجایی و باهنر ماندگار و جاودانه شوند، کمّیت خدمت نبود، بلکه کیفیت خدمت آنان بود؛ تعداد پروژه‌های عمرانی نبود، بلکه اخلاق اسلامی و مدیریت جهادی نشئت گرفته از سیره ائمه(ع) بود.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، ابوذر مهدی نخعی، فرماندار زاهدان امروز، سوم شهریورماه در نشست خبری به‌مناسبت آغاز هفته دولت، گفت: به‌پای درخت انقلاب، همه خون داده‌اند؛ ما شهید معلم، دانشجو، دانش‌آموز، کارمند، کارگر و همچنین رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر داریم، چون همه به انقلاب عشق دارند و در راه آن جان‌فشانی می‌کنند.

وی ادامه داد: آنچه باعث شد تا شهیدان رجایی و باهنر ماندگار و جاودانه شوند، کمّیت خدمت نبود، بلکه کیفیت خدمت آنان بود؛ تعداد پروژه‌های عمرانی نبود، بلکه اخلاق اسلامی و مدیریت جهادی نشئت گرفته از سیره ائمه(ع) بود.

فرماندار زاهدان بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر، تفکر انقلابی و جهادی در عمل و گفتارشان داشتند؛ شیفتگان خدمت بی‌منت به مردم بودند و همین سبب شد تا در مدت کوتاه مسئولیت، درون قلب‌های مردم نفوذ کنند.

وی افزود: در تاریخ ایران، چنین چهره‌های برجسته‌ای وجود دارند، مانند امیر کبیر که مدت مسئولیت او کوتاه بود، تنها 4 سال خدمت کرد، اما روش او، او را ماندگار کرد؛ امروز راه نجات کشور، چنگ زدن به روش و مشی شهیدان رجایی و باهنر است.

افتتاح 141 پروژه در زاهدان همزمان با هفته دولت

نخعی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته دولت، گفت: در این هفته، 141 پروژه با اعتباری بالغ بر 68 میلیارد تومان افتتاح می‌شود که برای 5 هزار و 400 نفر اشتغال‌زایی به‌همراه خواهد داشت.

وی افزود: این پروژه‌ها در زمینه‌های مختلف، از بهداشت و درمان گرفته تا آموزش و عمران را شامل می‌شود که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به گازرسانی به شهرک صنعتی، تسریع در روند شبکه کشی گاز در سطح شهر زاهدان، 25 پروژه در حوزه برق‌رسانی و نیز ساماندهی حاشیه شهر اشاره کرد.

فرماندار زاهدان بیان کرد: گازرسانی در شهر زاهدان امسال در مقایسه با دو سال گذشته، بیش ‌از ۳۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است، بطوری که تنها ۶ درصد پهنه شهر زاهدان از این نعمت بهره‌مند بودند اما هم‌اینک ۲۰ درصد مردم از این نعمت برخوردار هستند.

نخعی با بیان اینکه پروژه گازکشی شهر زاهدان تا یک سال و نیم آینده به اتمام خواهد رسید، گفت: سه استان خراسان رضوی، همدان و سمنان به‌عنوان استان‌های معین گازرسانی در شهر زاهدان فعالیت دارند.

انتهای پیام

captcha