امدادگران هلال احمر سیستان‌وبلوچستان آماده خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی
کد خبر: 3841095
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲

امدادگران هلال احمر سیستان‌وبلوچستان آماده خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی

گروه اجتماعی- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان‌وبلوچستان گفت: همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، تعداد 69 تیم عملیاتی امداد و نجات هلال احمر در سطح استان به‌حالت آماده‌باش درمی‌آیند.

رسول راشکی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، تعداد 69 تیم عملیاتی امداد و نجات هلال احمر در سطح استان به‌حالت آماده‌باش درمی‌آیند.

وی با بیان اینکه در هر شهرستان سه تیم و در مرکز استان 18 تیم عملیاتی آماده خدمت‌رسانی هستند، افزود: در این ایام، در مجموع 345 امدادگر جمعیت هلال احمر استان فعال و آماده خدمت‌رسانی خواهند بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: پایگاه‌های ثابت و سیار و مراکز شعب جمعیت هلال احمر فعال است و در هر یک از این پایگاه‌ها علاوه بر مواد غذایی و اسکان اضطراری، امدادگران درپایگاه‌ها حضور دارند که به حادثه دیدگان خدمات رسانی خواهند کرد.

راشکی عنوان کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک، رانندگان قبل از سفر حتما از وضعیت راه‌ها از طریق پلیس راه مطلع و در صورت ترافیک سنگین ازمحورهای جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام

captcha