تمهیدات ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در زاهدان
کد خبر: 3841099
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹

تمهیدات ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در زاهدان

گروه اجتماعی- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان و بلوچستان تمهیدات ترافیکی ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی را در زاهدان اعلام کرد.

به‌ گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، علی نام درست، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تمهیدات ترافیکی ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی را در زاهدان اعلام کرد.

وی اظهار کرد: پلیس راهنمائی و رانندگی به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای عابران بالاخص عزاداران حسینی و جلوگیری از مشکلات ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورا، محدودیت‌های ترافیکی به شرح ذیل در شهر زاهدان از ساعت05:30 صبح تا پایان مراسم اعمال خواهد کرد.

این مقام مسئول افزود: روز تاسوعا، بلوار خرمشهر از تقاطع امام خمینی(ره) و خرمشهر، میدان مشاهیر ورودی به بلوار خرمشهر، بلوار آزادگان، کلیه فرعی‌های بلوار خرمشهر و همچنین کلیه ورودی‌های منتهی به بلوار خرمشهر محدودیت ترافیکی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در روز عاشورا نیز بلوار آزادی از میدان آزادی تا میدان کارگر، بلوار کشاورز از دوربرگردان مقابل آتش نشانی، طول بلوار سیدالشهدا، خیابان بهشتی از میدان مهران تا بلوار سیدالشهدا، بلوار شهید میرحسینی از تقاطع میرحسینی و رجایی، بلوار رسالت از مسجد ابوذر غفاری به سمت میدان سیدالشهداء محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

نام درست بیان کرد: به هم استانی‌ها توصیه می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از خیابان‌های مجاور و جایگزین جهت تردد استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همچنین از شهروندان خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در محورهایی که محدودیت‌های ترافیکی وجود دارد، داشته باشند.

انتهای پیام

captcha