۱۶ هزار یتیم سیستان‌وبلوچستان در انتظار یاری خیران
کد خبر: 3842462
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

۱۶ هزار یتیم سیستان‌وبلوچستان در انتظار یاری خیران

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) سیستان‌و‌بلوچستان گفت: در حال حاضر، ۱۶ هزار و ۷۶۵ یتیم و دو هزار و ۷۴۴ فرزند محسنین زیر ۱۸ سال در سطح استان چشم‌انتظار یاری خیران هستند.

سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌و‌بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: در حال حاضر، 16 هزار و 765 یتیم و دو هزار و 744 فرزند محسنین زیر 18 سال در سطح استان چشم‌انتظار یاری خیران هستند.

وی ادامه داد: یکی از طرح‌هایی که در این خصوص اجرا می‌شود، طرح «اکرام ایتام» است؛ مردم خیراندیش و نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت حداقل ۵۰۰ هزار ریال به‌صورت ماهیانه حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم را برعهده گیرند.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: طرح «محسنین» نیز از دیگر طرح‌هایی است که در راستای حمایت از ایتام اجرا می‌شود. در این طرح نیکوکاران می‌توانند فرزندان نیازمند غیریتیم دارای سرپرست بیمار و از کار افتاده را حمایت کنند.

عبادی اظهار کرد: ساخت مسکن، تأمین جهیزیه، کمک به تحصیل دانش‌آموزان، اشتغال، کمک به بهداشت و درمان و کمک‌های موردی و بخشی به نیازمندان محروم خانواده‌ها از جمله اقدامات کمیته امداد بعد از جمع‌آوری صدقات است.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۲:۰۰
0
0
سلام وقت بخیر
شماره حساب معتبری را درج بفرمایید تا خیران کمک های نقدی خود را واریز کنند
با سپاس
captcha