۳۰ هزار بسته لوازم‌التحریر؛ هدیه رهبری به دانش‌آموزان سیستان‌ و‌ بلوچستان
کد خبر: 3844506
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

۳۰ هزار بسته لوازم‌التحریر؛ هدیه رهبری به دانش‌آموزان سیستان‌ و‌ بلوچستان

گروه اجتماعی ــ توزیع ۳۰ هزار بسته لوازم‌التحریر اهدایی رهبر معظم انقلاب به دانش‌آموزان نقاط محروم شمال و جنوب سیستان‌و‌بلوچستان در سطح استان آغاز شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، توزیع 30 هزار بسته لوازم‌التحریر اهدایی رهبر معظم انقلاب به دانش‌آموزان نقاط محروم شمال و جنوب استان از امروز، سه‌شنبه، 2 مهرماه در سطح استان آغاز شد.

محمد مارانی، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور، در حاشیه این مراسم گفت: محرومیت با تمام بی‌مهری‌هایش، نتوانسته مانع موفقیت و درخشش دانش‌آموزان سیستانی و بلوچستانی شود و تمام تلاش ما این است که آثار محرومیت کاهش یابد.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان اگرچه نسبت به سایر نقاط کشور، کمتر توسعه یافته، اما سرشار از استعدادهای درخشان است که در صورت مهیا بودن زمینه پیشرفت و بروز این استعدادهای نهفته، می‌تواند به درجات عالی توسعه دست پیدا کند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بیان کرد: وظیفه اصلی سپاه، دفاع از نظام و انقلاب و تأمین امنیت مردم است، با این‌حال هیچگاه از مسئولیت محرومیت‌زدایی و افزایش شاخصه‌های فرهنگی، آموزشی و علمی شهروندان غافل نشده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مهرماه امسال 100 هزار بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان محروم مناطق مرزی کشور توزیع می‌شود، افزود: از این تعداد، 30 هزار بسته سهم دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان است.

مارانی اظهار کرد: این بسته‌ها که شامل اقلامی نظیر کیف، دفتر، خودکار و مدادرنگی شده و ارزش ریالی آن 100 هزار تومان است، حداکثر ظرف 48 ساعت میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

captcha