رسالت اصلی جهاددانشگاهی، الگوسازی توان کشور در توسعه علمی است
کد خبر: 3935028
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

رسالت اصلی جهاددانشگاهی، الگوسازی توان کشور در توسعه علمی است

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، گفت: رسالت اصلی جهاددانشگاهی، الگوسازی توان کشور در توسعه علمی، آموزش مهارتی، کارآفرینی، اشتغال و در نهایت ایجاد خودباوری در مردم و همچنین تلاش برای شکوفایی استعداد‌ها است.

نشست مجازی آشنایی با کسب و کار‌های کوچک استارت آپی در جهاددانشگاهی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، ۲۴ آبان‌ماه، از برگزاری نشست مجازی آشنایی با کسب و کار‌های کوچک استارتاپی با حضور اساتید و دانشجویان جهاددانشگاهی اردبیل، خبر داد و گفت: نشست مجازی «آشنایی با کسب و کار‌های استارتاپی»، به همت جهاددانشگاهی استان اردبیل، ۲۴ آبان ماه، ساعت ۱۱ صبح، به آدرس amjad.jde.ir/ar، نام جلسه، A فرهنگی، با نام کاربری نام و نام خانوادگی شرکت کننده و با رمز عبور ۹۹۴۵ بصورت آنلاین برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست مجازی به مدرسی آقای رامین عبدی، مربی کسب و کار و بنیان گذار شتاب دهنده جاویدان برگزار خواهد شد و همه علاقمندان بخصوص جوانان و دانشجویان عزیز به صورت رایگان می‌توانند در این نشست مجازی شرکت کنند.

اوچی اردبیلی، خاطر نشان کرد: رسالت اصلی جهاددانشگاهی، الگوسازی توان کشور در توسعه علمی، آموزش مهارتی، کارآفرینی، اشتغال و در نهایت ایجاد خودباوری در مردم و همچنین تلاش برای شکوفایی استعداد‌ها است.

انتهای پیام
captcha