آموزش، غربال‌گری و بهداشت؛ اقدامات مقابله با كرونا
کد خبر: 3939915
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹

آموزش، غربال‌گری و بهداشت؛ اقدامات مقابله با كرونا

رئیس شبكه بهداشت و درمان شهرستان كوه‌چنار، سه اقدام مهم مقابله با كرونا را آموزش، غربال‌گری و بهداشت محیط عنوان كرد و گفت: از بین بردن کروناویروس نیازمند کار جهادی است.

به گزارش ایكنا از فارس، خسرو شریف‌زاده، رئیس شبكه بهداشت و درمان شهرستان كوه چنار امروز، 18 آذرماه در جلسه آموزش نیروهای بسیجی جهادگر با تأکید بر مجاهدت همه جانبه در کنترل کروناویروس گفت: برای کنترل و مهار کروناویروس باید با از خود گذشتگی و در پیش گرفتن اقدامات پیشگیرانه بهداشتی، تعداد ورودی‌ها به بیمارستان را کاهش دهیم.

وی افزود: آموزش، غربال‌گیری و بهداشت محیط، سه کار مهم برای مقابله با کرونا است، از بین بردن کروناویروس نیازمند کار جهادی است و همه در سلامت جامعه سهیم هستیم، بنابراین باید تمام تلاش‌ها را در این راستا متمرکز کنیم.

شریف‌زاده با تقدیر از مشارکت و همراهی سپاه و بسیج با مجموعه سلامت برای مقابله با کرونا اضافه کرد: با تلاش جهادگران بسیجی، در روزهای آینده روند شناسایی و ثبت نام در طرح ملی غربالگری سلامت افزایش می‌یابد.

یادآور می‌شود، این برنامه ویژه بسیجیان داوطلب معرفی شده از حوزه‌های شهری و روستایی سپاه ناحیه کوه چنار، با حضور رئیس و كارشناسان شبكه بهداشت و درمان این شهرستان در فضای باز و با رعایت پروتكل‌های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha