لزوم برنامه‌ریزی برای پیشبرد فعالیت‌های قرآنی در استان کردستان
کد خبر: 4038224
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تأکید کرد:

لزوم برنامه‌ریزی برای پیشبرد فعالیت‌های قرآنی در استان کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای پیشبرد فعالیت‌های قرآنی استان گفت: استان کردستان در حوزه فعالیت‌های قرآنی دارای ظرفیت و استعدادهای گسترده‌ای است که می‌توان کارهای زیادی در این راستا انجام داد.

حجت الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، سوم اسفندماه در نشست صمیمی با کارکنان این اداره‌کل، اظهار کرد: کار فرهنگی در استان نیازمند ارائه ایده، فکر و استفاده از ظرفیت امکانات موجود است.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای پیشبرد فعالیت‌های قرآنی استان گفت: استان کردستان در حوزه فعالیت‌های قرآنی دارای ظرفیت و استعدادهای گسترده‌ای است که می‌توان کارهای زیادی در این راستا انجام داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه نیرویی موفق است که در کنار داشته‌های خود از داشته‌های دیگران نیز بهره ببرد، بیان کرد: از این رو نیروهای تبلیغات اسلامی باید توان تعامل و ارتباط گرفتن با نهادهای همسو را داشته باشد تا شاهد پیشبرد اهداف باشیم.

وی با اعلام اینکه مشورت گرفتن و استفاده از فکر و ایده دیگران می‌تواند موجب موفقیت فرد و در نهایت موفقیت مجموعه شود، ادامه داد: جلسات تصمیم‌سازی نیازمند استفاده از نگرش و فکر همه نیروهای مجموعه است که از توان تمامی همکاران اداره‌کل تبلیغات اسلامی در راستای اجرای موفق فعالیت‌ها بهره گرفته خواهد شد.

حجت‌الاسلام رازیانی با تأکید بر رعایت انضباط کاری، افزود: کار فرهنگی در عرصه عملیاتی ساعتی و زمانی انجام‌پذیر نیست و نباید کار فرهنگی را فقط منوط به ساعات اداری کرد.

وی در پایان یادآور شد: کارهای ستاد باید در اسرع وقت انجام گیرد اما علاوه بر ابلاغیه‌های ستاد، فعالیت‌های دیگری باید در استان کردستان متناسب با ظرفیت و نیاز استان کردستان اجرا شود.

انتهای پیام
captcha