اجرای طرح خانه‌های قرآنی در کیش
کد خبر: 4065450
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

اجرای طرح خانه‌های قرآنی در کیش

معاون قرآنی نهاد امام جمعه کیش از اجرای طرح خانه‌های قرآنی در این جزیره به منظور اعتلای فرهنگ این کتاب آسمانی خبر داد.

طرح خانه های قرآنی

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی دفتر نهاد امام جمعه کیش،  حجت‌الاسلام حمزه نقشبندی، معاون قرآنی این نهاد، امروز، 30 خردادماه، اظهار کرد: این طرح تابستان امسال در خانه قاریان، معتمدان محلی و افراد داوطلب در راستای رشد و تعمیق فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برپایی محافل قرآنی در خانه‌ها به صورت داوطلبانه توسط صاحبان آن‌ها برگزار می‌شود، اضافه کرد: روان‌خوانی و ترتیل ازجمله اهداف اجرای طرح خانه‌های قرآنی بوده و سعی می‌شود با گسترش این محل‌ها حضور افراد در این محافل در نزدیک‌ترین محل سکونت آن‌ها باشد.

معاون قرآنی نهاد امام جمعه کیش تصریح کرد: قرار بود این طرح قبل از همه‌گیری کرونا در جزیره برگزار شود که به علت شیوع این ویروس تاکنون به تعویق افتاده و با توجه به بهبود شرایط جزیره ازنظر کرونا این طرح با رعایت تمام شیوه‌نامه برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: ۲ برابر شدن کلاس‌های قرآنی در سطح جزیره با همکاری مرکز آموزشی مشکلات و فرهنگسرای قرآن و عترت جزیره، اجرای طرح قرآن اذان‌گاهی و در محضر قرآن از دیگر برنامه‌های طرح‌ریزی شده در کیش برای بسط و گسترش فرهنگ این کتاب آسمانی است.

انتهای پیام
captcha