آیین تکریم و معارفه امام جمعه کیش برگزار شد
کد خبر: 4083718
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

آیین تکریم و معارفه امام جمعه کیش برگزار شد

آیین تکریم و معارفه امام جمعه کیش برگزار و  «حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز» با حکمی از سوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور به‌عنوان امام‌جمعه جدید این جزیره معرفی شد.

آیین تکریم و معارفه امام جمعه کیش

به گزارش ایکنا از هرمزگان، آیین تکریم و معارفه امام جمعه کیش، امروز، 15 شهریور، با حضور معاون سازمان‌دهی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، ولی‌فقیه در استان هرمزگان، امام جمعه اهل سنت کیش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و شماری از مسئولان محلی برگزار و با حکمی از سوی محمدجواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، «حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز» به‌عنوان امام‌جمعه جدید این جزیره معرفی شد. همچنین از زحمات «حجت‌الاسلام احمد حسن‌زاده» امام جمعه سابق کیش نیز تکریم و قدردانی به عمل آمد.

مهدی کشاورز، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم اظهار کرد: مراسم تکریم و معارفه حکایت همه ما است، یک روز پست و مسئولیتی را به ما می‌سپارند و باید پاسخگوی این مسئولیت باشیم و با توجه به سختی‌ها و دشواری‌هایی که این مسئولیت‌ها دارد، یک نعمت هم محسوب می‌شود چراکه مردم برای حل مشکلاتشان به ما مراجعه می‌کنند.

وی ضمن تبریک به حجت‌الاسلام بی‌نیاز امام جمعه جدید کیش، تصریح کرد: با کمک و ظرفیت خوب ایشان می‌توانیم گام‌های مؤثری در راستای بهتر شدن حال مردم جزیره کیش برداریم. از تلاش‌های مجاهدانه حجت‌الاسلام حسن‌زاده  نیز قدردانی می‌کنم، ایشان پایگاهی برای اقشار مختلف مردم جزیره کیش بوده و سعی می‌کرد کمک‌حال و صدای مردم باشد.

حجت‌الاسلام احمد حسن‌زاده، امام جمعه پیشین کیش نیز در این آیین با تشکر از حمایت‌های انجام یافته از سوی سازمان منطقه آزاد، سرمایه‌گذاران و اقشار مختلف مردم از نهاد امامت جمعه این جزیره، عنوان کرد: رمز موفقیت و توسعه کیش تغییر نگاه بزرگان کشور نسبت به این جزیره است که معتقدم این اتفاق هم‌اکنون روی داده است.

یادآور می‌شود؛ حجت‌الاسلام حسن‌زاده از آذر ۱۳۹۶ تاکنون عهده‌دار مسند امامت جمعه کیش بود. حجت‌الاسلام بی‌نیاز، امام جمعه جدید کیش نیز سوابقی همچون معاونت پژوهشی جامعه‌المصطفی(ص)، جانشینی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، ریاست جامعه‌المصطفی(ص) شاخه لبنان را در کارنامه دارد.

انتهای پیام
captcha