رویدادهای قرآنی «سلسله نور» در کیش برگزار می‌شود
کد خبر: 4084165
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

رویدادهای قرآنی «سلسله نور» در کیش برگزار می‌شود

رئیس اداره امور فرهنگی و فرهنگسراهای سازمان منطقه آزاد کیش گفت: رویدادهای قرآنی با عنوان برنامه سلسله نور هر هفته در یکی از مساجد جزیره با هدف تحقق یک جامعه متعالی قرآنی برگزار می‌شود.

قرآن کریم

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط  عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، محمدعلی حائری،  رئیس اداره امور فرهنگی و فرهنگسراهای این سازمان، امروز، 17 شهریور، اظهار کرد: رویدادهای قرآنی با عنوان برنامه سلسله نور قرار است چهارشنبه هر هفته از ساعت 22 در یکی از مساجد کیش برگزار شود.

رئیس اداره امور فرهنگی و فرهنگسراهای سازمان منطقه آزاد کیش افزود: نگاه ما در این برنامه به برنامه‌های قرآنی از دریچه هنر است تا در کنار تلاوت قرآن کریم از زوایا و دیدهای مختلفی به این کتاب آسمانی پرداخته‌ شود.

وی با بیان اینکه شب گذشته اولین برنامه قرآنی جزیره در مسجد ماشه به عنوان قدیمی‌ترین باشکوه‌ترین مسجد و نماد معنوی این جزیره برگزار شد، اضافه کرد: با همکاری کیشوندان و جوامع محلی سلسله نور هر هفته در یکی از مساجد با هدف تحقق یک جامعه متعالی قرآنی برگزار می‌شود.

حائری در پایان یادآور شد: اولین رویداد قرآنی جزیره با حضور جمعی از کیشوندان برگزار و در آن «حامد شاکرنژاد» قاری بین‌المللی به قرائت قرآن پرداخت. طی این رویداد «علی‌اکبر سلطانی» بازیگر و خواننده سریال مختارنامه یک نماش با موضوع قرآن را اجرا کرد.

انتهای پیام
captcha