اعزام 600 نفر از کیشوندان به پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 4084538
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

اعزام 600 نفر از کیشوندان به پیاده‌روی اربعین

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: 600 نفر از کیشوندان به پیاده‌روی اربعین اعزام می‌شوند که از این تعداد ۳۹۰ نفر با ۲ پرواز از کیش به نجف و بقیه به صورت زمینی سفر خود را آغاز خواهند کرد.

پیاده روی اربعین

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سرهنگ علی‌اصغر جمالی، فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، امروز، 19 شهریور، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 600 نفر از مردم جزیره کیش با مراجعه به پلیس+۱۰ درخواست صدور گذرنامه خود را ارائه کردند که با پیگیری‌های اداره گذرنامه نسبت به صدور و سپس تحویل آن توسط اداره پست در کمترین زمان ممکن اقدام شد.

وی اضافه کرد: نیمی از زائران از مسیر دریایی تردد دارند که تلاش شد با مشارکت خوب بخش خصوصی و امور بنادر در جابه‌جایی مسیر دریایی کیش به چارک به نحو شایسته خدمات مطلوب ارائه شود. تسریع در روند خروج مسافران کربلا از مسیر هوایی با مشارکت پلیس فرودگاه، اداره گذرنامه و متوالیان امر یکی دیگر از افتخارات این فرماندهی است که در عصر روز دوشنبه به نحو شایسته ادای دین خواهیم داشت.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پایان یادآور شد: قرار است ۳۹۰ نفر از زائران اربعین حسینی کیش با ۲ پرواز از کیش به نجف و بقیه به صورت زمینی به این امکان مقدس اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha