اغتشاشات چهره واقعی افراد پنهان در پشت نقاب را نشان داد
کد خبر: 4101680
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
امام‌جمعه زابل:

اغتشاشات چهره واقعی افراد پنهان در پشت نقاب را نشان داد

امام‌جمعه زابل گفت: اغتشاشات اخیر با همه تلخی خودش یک شیرینی هم داشت، چون چهره آنهایی که پشت نقاب پنهان شده بودند را نشان داد، بدا به حال آنهایی که در روزهای خوشی بودند اما در روزهای سختی نیستند.

حجت الاسلام عزیزی امام جمعه زابلبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام عزیزی، امام‌جمعه زابل روز گذشته، یکم آذرماه در مراسم یادواره شهدای شهر علی‌اکبر و تیمورآباد در مصلی شهر علی‌اکبر از توابع شهرستان هامون، با بیان اینکه افراد مدعی آنجایی که به نفعشان است حاضرند و در غیر آن غایب؛ با استناد به آیه 10 سوره عنکبوت که خداوند درباره افراد مدعی می‌فرماید وقتی مشکل مرتفع می‌شود و نصرت الهی می‌آید، دوباره پیدایشان می‌شود و می‌گویند ما هم بودیم، گفت: در همین استان، پشت تریبون نماز جمعه می‌گویند ما ۴۳ سال با نظامی که به ما ظلم کرد همراهی کردیم.
 
امام‌جمعه زابل ادامه داد: وقتی این ۴۳ سال همراهی که می‌گویند را مرور می‌کنیم این سؤالات پیش می‌آید که، وقتی این مردم انقلاب کردند، شما کجا بودید؟ دوم اینکه، وقتی این مردم ۸ سال از کشور خود دفاع می‌کردند، باز شما کجا بودید؟
 
حجت‌الاسلام عزیزی افزود: بفرمایید شما و سینه چاکان و دوستان نزدیک‌تان و آنهایی که اخیراً برای نظام شاخ و شانه می‌کشند و به شما هم امیرالمؤمنین می‌گویند در ۸ سال دفاع مقدس، کجا بودید؟ وقتی کسی می‌گوید ۴۳ سال با شما بودم یک آدرسی باید باشد، آقایی که مدعی هستی ۴۳ سال پا به پای انقلاب هستید، شما دقیقاً کجای انقلاب بودید؟
 
وی ادامه داد: بله، اهل سنت در دفاع مقدس کنار شیعه بودند، اهل سنت سیستان و بلوچستان در دفاع از حرم نیز، شهید دارند می‌توانند بگویند ما بودیم، چون بین شیعه و سنی فرقی نیست، اهل سنت در دفاع از مملکتشان هم بودند و شهید، آزاده، جانباز، اسیر و ایثارگر دارند و هیچ فرقی با شیعه ندارند چون این خاک برای همه است اما شما، دقیقاً کجا بودید؟ 
 
امام‌جمعه زابل گفت: در زمان دفاع از حرم این دوستان شما نبودند که پرچم داعش را روی صفحات مجازی می‌گذاشتند؟ الان شما کجایید؟ همین الان شما کنار چه کسانی هستید؟ آیا کنار مردم مظلوم ایران هستید؟ آیا کنار انقلاب اسلامی و جبهه حق هستید؟ اگر کنار جبهه حق هستید بسم الله، بیایید ثابت کنید، آدمی که صدا و سیمایش شده اینترنشنال، آیا می‌تواند بگوید من با انقلاب و نظام و جبهه حق هستم؟ آدم‌هایی که در خوشی، اهل ادعا هستند و در سختی کنار دشمن قرار می‌گیرند و پس از عبور از سختی‌ها، به‌دنبال غنیمت می‌گردند پست‌ترین آدم‌هایی هستند که خدا خلق کرده است.
 
حجت‌الاسلام عزیزی در پایان با اشاره به سوره عنکبوت، اظهار کرد: این اغتشاشات با همه تلخی خودش یک شیرینی هم داشت، چون چهره آن‌هایی که پشت نقاب پنهان شده بودند را نشان داد، بدا به حال آن‌هایی که در روزهای خوشی بودند اما در روزهای سختی نیستند.

 

انتهای پیام
captcha