خواسته مردم و متولیان کشور حفظ وحدت و امنیت است
کد خبر: 4134986
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌و‌بلوچستان:

خواسته مردم و متولیان کشور حفظ وحدت و امنیت است

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی گفت: امروز هر انسانی در هر جایگاهی که باشد اگر حرفی بزند که خلاف وحدت عمل کند در پازل دشمن عمل کرده است و امروز خواسته تمام متولیان و مردم کشور همین مسئله وحدت و حفظ امنیت است.

سردار شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان شامگاه، 28 فروردین‌ماه، در نشست هم‌اندیشی معتمدین، سران طوایف، ریش‌سفیدان و عشایر شهرستان نیکشهر ضمن بیان خرسندی بابت حضور در جمع مردم این شهرستان، گفت: جا دارد تا یاد و خاطره امام‌خمینی(ره) را که به ملت عزیز ایران هویت بخشید را زنده نگاه داریم، امیدوارم تا از فرصت ایام مبارک ماه رمضان بهترین استفاده را برای خودسازی و ارتقای معنویت خود برده باشیم.
 
فرمانده سپاه سلمان افزود: همان‌گونه که شاهد بودید در سال قبل حرکت پر شتاب انقلاب به سمت قله‌های پیشرفت در حال طی شدن بود که دشمنان انقلاب با شناخت دقیقی که از این مسئله داشتند در سال ۱۴۰۱، طراحی ویژه‌ای کردند و تمام ظرفیتی که می‌توانستند را برای ضربه‌زدن به ایران اسلامی، پای کار آوردند.
 
سردار شفائی تصریح کرد: دشمنان ظرفیت اقتصادی را به‌صورت هدفمند، ظرفیت فرهنگی را به‌صورت گسترده، ظرفیت اطلاعاتی را به‌صورت ویژه و از همه مهم‌تر ظرفیت رسانه‌ای خود را به‌صورت یک ظرفیت عظیم به میدان آوردند و هدف بزرگی را دنبال کردند.
 
وی تأکید کرد: دشمن با تمام ظرفیت به میدان آمد و چند راهبرد را در سرلوحه کار خود قرار داد، دشمن می‌خواست ملت ایران اسلامی را از گذشته خود پشیمان بکند و در ادامه زمان حال کشور را آشفته نشان داده و در نهایت مردم عزیز را نسبت به آینده ناامید کند.
 
فرمانده سپاه سلمان در ادامه گفت: دشمن با دروغ‌پردازی بنا داشت تا مردم را از مسئولان و خدمتگزاران خود ناامید کنند و آنها را ناکارآمد جلوه دهد، اما به فضل الهی و با رهبری امام‌ خامنه‌ای  و هوشیاری مردم این فتنه هم به سرنوشت فتنه‌های قبلی دچار شد.
 
سردارشفائی تاکید کرد: دشمنان ما هنوز به دنبال بازسازی اقدامات و آغاز دشمنی دیگر هستند که این طبیعت کار آن هاست، امام در ابتدای سال راهبرد جدید را مشخص کردند که آن مهار تورم و رشد تولید است که امروز از مهم‌ترین ضروریات کشور است.
 
وی ادامه داد: امروز متولیان کشور هیچ بهانه‌ای برای کم‌کاری در خصوص فرمان امام خامنه‌ای ندارند و همه ما باید با هم‌افزایی و با تمام ظرفیت و البته با وحدت بیشتر پای کار بیاییم، تاریخ اسلام نشان می‌دهد که هر زمان مسلمانان با هم متحد بودند هیچ دشمنی توان ضربه‌زدن به آنان را نداشته که این مسئله امروز هم بیش از گذشته احساس می‌شود.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: ما باید تلاش کنیم تا این حرکت پر شتاب را امتداد دهیم که پیش نیاز اصلی همه این مسائل حفظ وحدت و در قبل آن به وجود آوردن نعمت امنیت است، امروز هر انسانی در هر جایگاهی که باشد اگر حرفی بزند که خلاف وحدت عمل کند در پازل دشمن عمل کرده و امروز خواسته تمام متولیان و مردم کشور همین مسئله وحدت و حفظ امنیت است.
 
سردار شفائی ادامه داد: این استان امروز در رتبه اول رفع مسائل و مشکلات در نگاه مقام معظم رهبری قرار دارد و امروز تمامی مسئولین کشور از خود مردم در کنار مردم و برای مردم هستند تا کشور ما به هدف درستی که دنبال می‌شود، برسد.
 
وی همچنین در میان پاسداران و بسیجیان شهرستان لاشار ضمن بیان تقدیر و تشکر بابت اقدامات و خدمات صورت گرفته در این شهرستان، گفت: باید تلاش کرد تا اقدامات و برنامه‌های صورت گرفته استوار و تاثیرگذار باشد، سنگ بنای سپاه بر پایه تقوا بنا شده است و امروز نگاه ما نیز باید به آینده باشد و با تقوا و اخلاص سنگ بنای سپاه را در این شهرستان محکم بنا کنیم.
 
فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: با نیت خیرخواهانه و صادقانه باید خدمت کنیم تا همه افرادی که در این منطقه هستند متوجه اقدامات و همت ما بشوند، ما باید با همه ظرفیت در صحنه حضور پیدا کرده و از هیچ تلاش و هیچ امکاناتی برای پیشبرد اهداف گذر نکنیم.
 
شفایی در ادامه گفت: در سال جاری باید هدفمندتر و استوارتر قدم برداریم و تلاش کنیم تا سطح تاثیرگذاری خود را بیشتر کنیم، پایه کار بسیج در شهرستان اقدامات فرهنگی است و این مسئله هم از جانب مردم انتظار است و هم خود ما باید این را مطالبه کنیم تا برنامه‌های فرهنگی در شهرستان پر رنگ و تاثیرگذار شود، امیدواریم با انسجام و توانمندی روز به روز شاهد پیشرفت اهداف بسیج در شهرستان باشیم.
 
وی در ادامه سفر خود به جنوب استان در جمع پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج فنوج نیز، گفت: امروز اگر توفیق پاسداری و خدمت در نظام اسلامی را داریم نتیجه مجاهدت‌های امام خمینی رحمت الله علیه و شهدای عزیزی است که جان خود را فدای اسلام نمودند، درخواست بنده از شما این است که امروز خود را بیش از گذشته وامدار و خدمتگزار شهدا و آرمان‌های آن ها بدانیم و در مسیر آنان قدم بگذاریم.
 
فرمانده سپاه سلمان گفت: ماه رمضان ماه بندگی خداوند است و امیدوارم تا همه ما بتوانیم از این ایام استفاده کنیم و تقدیر خود را به بهترین شکل رقم بزنیم، و امیدوارم که خداوند کمک کند تا همه ما بتوانیم خدمت درستی را به مردم و انقلاب انجام دهیم.
 
سردار شفائی ادامه داد: در مقطع حکومت پهلوی ما به عنوان یک مسلمان ایرانی هیچ هویتی در کشور خود نداشتیم، به گونه‌ای که بیش از چهل هزار مستشار خارجی بر مردم ما حکومت می‌کردند، نیروهای آمریکایی حاضر در ایران بابت زندگی در ایران و حضور در میان مردم ایران حق توحش می‌گرفتند و با قوانینی همچون کاپیتولاسیون هویت مردم ایران را از بین برده بودند.
 
شفائی بیان کرد: امام خمینی(ره)، با استعانت از خداوند و همراهی مردم هیمنه آمریکایی‌ها را در ایران شکست و اگر امروز می‌بینید بعد از گذشت چهل سال هنوز دست از سر ما برنداشتند بابت همین استقلال و هویتی است که امام عزیز به کشور ما داد.
 
وی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی هویت ایرانی اسلامی را به مردم ما برگرداند و این انقلاب با تمام آرمان‌هایش آمد تا مردم ما هم به دنیای خود برسند، هم در مسیر آخرت خود حرکت کنند، امروز ما توفیق این را داریم تا در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت کنیم؛ سپاه، پاسدار همه این ارزش‌هایی است که به وجود آمد و باید با شناخت درست از انقلاب اسلامی در این مسیر حرکت کنیم.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: یکی از شئونات انقلاب اسلامی و وظیفه‌ای که بر گردن ما به عنوان یک پاسدار وجود دارد این است که نگذاریم فرامین امام خامنه‌ای عزیز بر زمین بماند، شعار سال یکی از مهم‌ترین فرامین رهبر معظم انقلاب است و همه ما در راستای تحقق آن وظیفه بزرگی بر گردن خود داریم.
انتهای پیام
captcha