دستگاه قضا با هرگونه کشف حجاب برخورد جدی کند
کد خبر: 4135013
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
امام‌ جمعه زابل تأکید کرد:

دستگاه قضا با هرگونه کشف حجاب برخورد جدی کند

حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی گفت: فراجا با تمام توان و قدرت در مقابل هنجارشکنان بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی ایستادگی کرده و دستگاه قضا باید با هنجارشکنان و هرگونه کشف حجاب و بدپوششی برخورد جدی کند.

دیدار امام‌جمعه زابل با فرمانده انتظامی زابلبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از فرماندهی انتظامی استان، حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی، امام جمعه شهرستان زابل روز گذشته، 28 فروردین‌ماه در دیدار با سرهنگ حمید نوری، فرمانده انتظامی شهرستان زابل و جمعی از معاونین و رؤسای انتظامی این شهرستان، گفت: به‌خاطر خدمت‌‌رسانی صادقانه و بی‌منت پلیس، مردم از عملکرد پلیس رضایت کامل دارند، امروز باید تمام دستگاه‌ها و مردم عزیز در کنار پلیس باشند و برای برقراری امنیت و آرامش تلاش کنند.
 
وی با تقدیر از تلاش بی‌منت کارکنان فراجا برای تداوم امنیت و آرامش در جامعه، اظهار کرد: در شرایط فعلی مطالبه جدی امت حزب‌الله این است که حمایت دستگاه قضا از فراجا باید بیشتر شود و قانون حجاب و عفاف در جامعه باید جدی، قاطع و محکم اجرایی شود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی در پایان اظهار کرد: فراجا با تمام توان و قدرت در مقابل هنجارشکنان بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی ایستادگی کرده و دستگاه قضا باید با هنجارشکنان و هرگونه کشف حجاب و بدپوششی برخورد جدی کند و ان‌شاءالله به‌صورت محکم و قاطع در مقابل هنجار شکنی‌ها خواهیم ایستاد.
 
سرهنگ نوری، فرمانده انتظامی شهرستان زابل در ابتدای این دیدار، به تشریح بخشی از عملکرد پلیس در سال 1401 پرداخت و گفت: همه فراز و فرودهای سال گذشته در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مشارکت سایر ادارات و شهروندان عزیز با کمترین رخداد قابل توجه در امور مرتبط با نظم و امنیت به پایان رسید.
 
وی افزود: وظیفه انتظامی تامین نظم و امنیت در جامعه است و اقتدار پلیس در مقابل هنجارشکنان، مجرمین و افراد قانون‌گریز بوده و برای مردم عادی همراه با الفت و مهربانی و ایجاد آرامش و امنیت است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان زابل در ادامه با اشاره به اینکه اقتدار پلیس در گرو ایجاد سرمایه اجتماعی است و سرمایه اجتماعی در سایه مشارکت مردم ایجاد می‌شود گفت: مشارکت مردم در انجام وظایف پلیس و اعتماد مردم به انتظامی مهم‌ترین و اصلی‌ترین سرمایه پلیس است.
انتهای پیام
captcha