جزئیات قتل یک معلم در شهرستان دشتیاری سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 4138729
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

جزئیات قتل یک معلم در شهرستان دشتیاری سیستان‌وبلوچستان

سرپرست فرمانداری دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: حسین مهدی‌پور، معلم جامعه‌شناس برای انجام کارهای شخصی، قصد سفر به چابهار را داشته است و ابتدا با یک خودرو عبوری به دوراهی عورکی رفته و در آنجا از خودرو پیاده می‌شود که مورد تیراندازی قرار می‌گیرد.

تروربه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری، سیدمحمدامین شکری فرماندار دشتیاری در جنوب سیستان‌وبلوچستان، روز گذشته، 15 اردیبهشت‌ماه، در این‌باره گفت: بررسی موضوع قتل حسین مهدی‌پور، معلم جامعه‌شناسی این شهرستان در دستور کار مسئولان انتظامی شهرستان دشتیاری قرار گرفته است.

محمدادریس پردل،مدیر آموزش‌وپروش دشتیاری نیز در این‌باره گفت: حسین مهدی‌پور 12 اردیبهشت‌ماه، برای انجام کارهای شخصی، قصد سفر به چابهار را داشته است و ابتدا با یک خودرو عبوری به دوراهی «عورکی» رفته و در آنجا از خودرو پیاده می‌شود.

وی ادامه داد: این معلم در دوراهی عورکی منتظر خودروی دیگری برای عزیمت به سمت چابهار بوده که راکبان یک دستگاه موتورسیکلت که صورت‌های خود را پوشانده بودند به سمت او تیراندازی می‌کنند.متاسفانه چندین گلوله به این معلم اصابت می‌کند و ضاربان از محل حادثه متواری می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش دشتیاری بیان کرد: پس از وقوع تیراندازی، یک دستگاه وانت عبوری با مشاهده پیکر نیمه‌جان مهدی‌پور، او را به بیمارستان چابهار منتقل می‌کند اما با وجود تلاش کادر درمان، این معلم شامگاه پنجشنبه جان خود را از دست می‌دهد.

پردل گفت: حسین مهدی‌پور اهل زابل در شمال سیستان‌وبلوچستان بود.

انتهای پیام
captcha