جهاددانشگاهی سیستان‌وبلوچستان به شبکه ملی پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان پیوست
کد خبر: 4139024
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

جهاددانشگاهی سیستان‌وبلوچستان به شبکه ملی پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان پیوست

رئیس جهاددانشگاهی سیستان‌وبلوچستان پیوستن این نهاد در سیستان‌وبلوچستان، به شبکه ملی پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان را به‌عنوان رویکردی جهادی، عمیق و مثبت ارزیابی کرد و گفت: این استان پهناور قابلیت این را دارد که در آینده نزدیک لقب قطب درمانی را به خود اختصاص دهد.

جهاددانشگاهی سیستان‌وبلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، عباس صفدری، رئیس جهاددانشگاهی سیستان‌وبلوچستان گفت: رسالت جهاددانشگاهی، شناسایی و رفع موانع مسیر توسعه‌ای و خدمت‌رسانی هر چه بهتر به آهاد مردم برای ایجاد رفاه اجتماعی و درمانی می‌باشد.

وی ادامه داد: ایجاد تحول مضاعف در ارائه خدمات درمانی و مشاوره‌ای به مردم استان سیستان‌وبلوچستان به‌عنوان یک ضرورت احساس می‌شود براین اساس، تأسیس مرکز غربالگری و پیشگیری از سرطان پستان نیز از ضروریات محسوب می‌شود که به حمدلله محقق شد.

رئیس جهاددانشگاهی سیستان‌وبلوچستان پیوستن جهاددانشگاهی این استان به شبکه ملی پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان را به‌عنوان رویکردی جهادی، عمیق و مثبت ارزیابی کرد و گفت: این استان پهناور قابلیت این را دارد که در آینده نزدیک لقب قطب درمانی را به خود اختصاص دهد و علاوه بر خدمت‌رسانی به‌هم استانی‌ها، مراجعه‌کنندگان سایر کشورهای همجوار مانند افغانستان و پاکستان را تحت پوشش قرار دهد.

صفدری اظهار کرد: همکاری با پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی نوعی ژرف‌اندیشی در جهت زمینه‌سازی ارائه تجربیات با ارزش آن پژوهشکده و ارائه خدمات به‌روز و مؤثر در زمینه سرطان پستان و توسعه درمانی در استان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha