قطار خاش به زاهدان وارد شبکه ریلی می‌شود
کد خبر: 4147479
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
امروز

قطار خاش به زاهدان وارد شبکه ریلی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان‌وبلوچستان گفت: قطار مسافربری خاش به زاهدان امروز، 23 خردادماه با حضور معاونین وزیر راه و شهرسازی راه‌اندازی می‌شود.

قطاربه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، منصور بیجار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان‌وبلوچستان، گفت: با پیگیری‌های مداوم استاندار و مسئولان استانی بعد از فراهم شدن زیرساخت‌های لازم بخشی از پروژه مهم راه‌آهن «زاهدان-چابهار» در حد فاصل زاهدان به خاش از امروز با حضور معاونین محترم وزارت راه و شهرسازی راه‌اندازی می‌شود.
 
وی افزود: این قطار به‌صورت هر روزه رأس ساعت ۶ صبح از خاش به سمت زاهدان حرکت می‌کند و با طی مسیری حدود دو ساعت به مقصد می‌رسد، همچنین این قطار مجدداً در ساعت ۱۶ همان روز به سمت خاش حرکت می‌کند.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان‌وبلوچستان گفت: در ابتدا برای این قطار دو سالن با ظرفیت ۲۱۶ مسافر با امکانات کامل از جمله سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و سایر امکانات رفاهی لازم پیش‌بینی شده است.
 
بیجار با اشاره به اینکه در صورت افزایش تقاضا تعداد سالن‌ها افزوده می‌شود، اظهار کرد: نکته مهم هزینه پایین این سفر است که به میزان یک سوم هزینه سفر با خودرو در همین مسیر است.
انتهای پیام
captcha