هفتمین سالروز ازدواج با برگزاری محفل قرآنی + عکس و تلاوت
کد خبر: 4160547
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

هفتمین سالروز ازدواج با برگزاری محفل قرآنی + عکس و تلاوت

میثم سلیمانی یکی از قاریان جوان و ممتاز استان البرز، هفتمین سالروز ازدواج خود را به مانند سنوات گذشته و طی حرکتی نو، در قالب محفل قرآنی برگزار کرد.

هفتمین سالگرد ازدواج میثم سلیمانی

به گزارش ایکنا، میثم سلیمانی یکی از قاریان جوان و ممتاز استان البرز، هفتمین سالگرد ازدواج خود را به مانند سنوات گذشته و طی حرکتی نو با اقتباس از سنت حسنه در قالب محفل انس با قرآن برگزار کرد.

این جلسه که با دعوت و حضور از قاریان بین‌المللی و ملی چون رحیم رجبی، صالح اطهری‌فرد، محمود رستم‌علی، مهدی غلام‌نژاد، سیدمصطفی حسینی، حبیب صداقت، محسن قاسمی، مجتبی پرویزی، امیرحسین جعفرزاده، محمد ناصری، علی احمدی، مرتضی اوحدی و قاریان ممتاز البرز همراه بود توسط عباد نیکفر از قاریان پیشکسوت اداره شد.

این جلسه قرآن به نشانی استان البرز، شهرستان کرج، جاده ملارد، خیابان گلستان از ساعت 17:30 برگزار شد تا پاسی از شب ادامه داشت که طی آن مخاطبان چند ساعتی را به استماع تلاوت قرآن توسط قاریان جوان و نوجوان پرداختند. نماز مغرب و عشا به جماعت اقامه و پس از آن نیز مجددا تلاوت قرآن از سر گرفته شد، نهایتاً نیز حاضران جلسه میهمان سفره قرآن شدند.

این‌گونه مراسم و اهتمام به برپایی محافل قرآنی به هر بهانه و دلیلی در مناسبت‌ها و ایام متفاوت می‌تواند زمینه‌ و بستری برای ترویج سنت جلسات خانگی قرآن باشد که امروزه شاهد کم‌رنگ شدن آن نسبت به گذشته هستیم. از سوی دیگر سایر قاریان و علاقه‌مندان به ساحت قرآن می‌توانند با الگوبرداری و اقتباس از این سنت حسنه، زندگی خودشان را بیش از پیش به عطر قرآن خوش بو کنند.

در ادامه فرازهایی از تلاوت‌های این جلسه قرآن تقدیم می‌شود.

تلاوت مهدی غلام‌نژاد

تلاوت محسن قاسمی
تلاوت حبیب صداقت
تلاوت مرتضی اوحدی
تلاوت علی احمدی
تلاوت محمد ناصری
تلاوت امیرحسین جعفرزاده
تلاوت سیدمصطفی حسینی
انتهای پیام
captcha