برگزاری بیش از 4 هزار برنامه همزمان با هفته بسیج در گلستان
کد خبر: 4182610
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
فرمانده سپاه نینوا گلستان عنوان کرد:

برگزاری بیش از 4 هزار برنامه همزمان با هفته بسیج در گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان به ویژه برنامه‌های هفته بسیج در گلستان اشاره کرد و گفت: هفته بسیج از 29 آبان الی 5 آذر با شعار محوری «بسیج، امید ملت ایران است» در ۴ هزار و ۱۵۰ برنامه در هشت سرفصل در ۵۰ برنامه شاخص تدوین شده است.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان به مناسبت هفته بسیج در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز، 27 آبان در سالن بصیرت سپاه نینوا گلستان برگزار شد، به اهمیت بسیج به عنوان نیروی مخلص خدا اشاره کرد و گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری «بسیج را پاره تن مردم» بوده، لذا برای خدمت‌رسانی به مردم خود را محدود به زمان و مکان نمی‌داند و در سخت‌ترین برحه از تاریخ شاهد ایثارگری بسیجیان هستیم.

وی با بیان‌اینکه امروزه فعالان رسانه‌ای در خط مقدم جنگ رسانه‌ای قرار گرفتند، افزود: فعالان رسانه‌ای نقش مهمی در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند و امروز نشان دادند که می‌توانند با قلم خود در مقابل شبکه‌های خارجی و ادعای پوچ آنها ایستاده و روشنگری کنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان به ویژه برنامه‌های هفته بسیج در گلستان اشاره کرد وگفت: هفته بسیج از 29 آبان الی 5 آذر با شعار محوری «بسیج، امید ملت ایران است» در ۴ هزار و ۱۵۰ برنامه در هشت سرفصل در ۵۰ برنامه شاخص تدوین شده است.

سردار ملک شاهکوهی، دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری را از مهمترین برنامه‌های این هفته اعلام کرد و افزود: دیدار با مقام معظم رهبری با حضور برخی از بسیجیان به صورت حضوری و برخی به صورت ویدئو تصویری در پنجم آذر در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) گرگان برگزار می‌شود.

وی برگزاری اجلاسیه شهدای زن اهل‌سنت با حضور ۱۴ استان در هشتم آذر در شهرستان بندرترکمن خبر داد وگفت: برگزاری ۱۸۶ یادواره شهدای محله محور در شهرستان‌ها، نمایش اقتدار بسیج با حضور گردان‌های بیت‌المقدس، امام علی‌(ع)، راه‌اندازی و افتتاح دفتر نفس و نجات فرزندان سقط جنین و افتتاح دفتر مشاوره خانواده و عطرافشانی گلزار شهدا از جمله برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان برگزاری محفل انس با قرآن و کلاس‌های تربیتی و بصیرتی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد و گفت: برپایی یازدهمین بیمارستان صحرایی تخصصی در آق‌قلا، تحویل جهیزیه به زوج‌های جوان، افتتاح پروژه مخزن آب ۲۲۰ هزار مترمکعبی، برپایی میزخدمت توسط بسیج ادرات کل، کلنگ زنی احداث پنج هزار مترمربع ساختمان‌های بسیج در شهرستان‌ها، افتتاح ۳۱۸ پروژه محرومیت‌زدایی به صورت متمرکز در شهرستان گمیشان، توزیع ۴۶۴ سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد و برگزاری رزمایش ۴۴۰ گروه جهادی، عمرانی و خدمات‌رسانی از جمله برنامه‌های هفته بسیج در این ایام است.

انتهای پیام
captcha