جمع‌آوری ۱۵ تُن زکات مرکبات باغداران نکایی
کد خبر: 4187827
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵

جمع‌آوری ۱۵ تُن زکات مرکبات باغداران نکایی

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا با اشاره به اینکه از ابتدای فصل برداشت مرکبات تاکنون ۱۵ تُن زکات مرکبات باغداران در نکا جمع آوری شد، گفت: این نهاد به رسم هرساله ۳ تُن از مرکبات جمع آوری شده باغداران این شهرستان را شب یلدا در اختیار نیازمندان قرار خواهد داد.

رمضان حسینی، رئیس کمیته امداد شهرستان نکابه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام (ره) مازندران، رمضان حسینی، رئیس کمیته امداد شهرستان نکا، با اشاره به اینکه امسال از ابتدای فصل برداشت مرکبات تاکنون ۱۵ تُن زکات مرکبات باغداران در نکا جمع‌آوری شد، گفت: این نهاد به رسم هرساله ۳ تُن از مرکبات جمع‌آوری شده باغداران این شهرستان را شب یلدا در اختیار مددجویان امداد و نیازمندان قرار خواهد داد.

وی افزود: همه ساله با نزدیک شدن به شب یلدا و در فصل برداشت مرکبات، کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام به جمع‌آوری زکات محصول مستحبی مرکبات می‌کند.

حسینی تصریح کرد: زکات جمع‌آوری شده از مرکبات در شب یلدا بین نیازمندان، فقرا و خانواده‌های ایتام شهرستان قرار داده خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام(ره) نکا خاطرنشان کرد: امسال از ابتدای فصل برداشت مرکبات تاکنون ۱۵ تُن زکات مستحبی مرکبات از مرکبات‌داران شهرستان نکا جمع‌آوری شده که با توجه به استقبال مرکبات‌داران این شهرستان، مقدار جمع‌آوری زکات مستحبی تا قبل از شب یلدا نیز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha