نشست کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر سیستان‌و‌بلوچستان برگزار شد
کد خبر: 4194815
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

نشست کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر سیستان‌و‌بلوچستان برگزار شد

نشست کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر سیستان‌و‌بلوچستان در آستانه‌ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اعضا در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از ستاد دهه فجر استان، محمدرضا سالاری، رئیس کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان سیستان‌وبلوچستان امروز شنبه، 30 دی‌ماه، در نشست کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر سیستان‌و‌بلوچستان گفت: برنامه‌های شاد و مفرح ویژه دهه فجر از سوی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر سیستان‌و‌بلوچستان اجرا خواهد شد.
 
وی گفت: دشمنان، پس از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های گسترده خود را برای مبارزه با این انقلاب شکوهمند آغاز کردند و پس از ناکامی در صحنه‌های گوناگون، به جنگ‌های ترکیبی روی آوردند که حوزه کودک و نوجوان یکی از مهم‌ترین اهداف آنان در این نبرد است.
 
رئیس کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان سیستان‌وبلوچستان در ادامه با تأکید بر این نکته که باید بسیار بیشتر و گسترده‌تر در حوزه کودک و نوجوانان عمل کنیم، از مناسبت‌های ملی و انقلابی به‌عنوان فرصتی برای بصیرت افزایی و مقابله با دشمنان نام برد و گفت: برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان با هدف افزایش معرفت کودکان و نوجوانان نسبت به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی طراحی شده و با رویکرد بسترسازی مناسب برای تشویق و ایجاد انگیزه در آنان، زمینه‌ مشارکت پرشکوه‌شان را فراهم آورده است.
 
سالاری همچنین از بهره‌گیری از جذابیت‌های مورد پسند کودکان و نوجوانان در تولید این برنامه‌ها خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های با نشاط فرهنگی، هنری، ادبی و ورزشی متناسب با فضای فکری و عاطفی مخاطبان کودک و نوجوان و به منظور هدایت آنان در جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی طراحی شده است.
 
وی اهمیت هم‌افزایی و همدلی دستگاه‌ها را در اجرای فعالیت‌ها، به جهت افزایش کیفیت و کمیت برنامه‌ها یکی از مواردی مطرح کرد که می‌تواند مخاطبان بیشتری را از آسیب‌ها دور کند، پس از آن در خصوص برنامه‌های محوری کانون استان سیستان‌وبلوچستان، گفت: ویژه برنامه نواختن زنگ انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی از مزار شهیدان سرفراز، برگزاری جشن‌ها، برپایی نمایشگاه‌ها، اعزام پیک امید در طول دهه فجر و دیگر برنامه‌های جذاب برای اداره‌کل و مراکز فرهنگی‌هنری سراسر استان تدارک دیده شده و مقدمات آن فراهم شده است.
 
برگزاری کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی، مسابقات، رونمایی کتاب، تقدیر از بانوان جهادگر، بازدیدهای متعدد برای اعضا، برپایی ایستگاه در مسیر راهپیمایی و... از دیگر برنامه‌هایی بود که رئیس کارگروه کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر به آن اشاره کرد.
انتهای پیام
captcha