تأمین کالاهای اساسی بخش کشاورزی برای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان
کد خبر: 4204242
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

تأمین کالاهای اساسی بخش کشاورزی برای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان سیستان‌وبلوچستان گفت: کالاهای اساسی بخش کشاورزی برای نمایشگاه‌های بهاره و طرح ضیافت ماه مبارک رمضان تأمین و توزیع شد.

کالاهای اساسی بخش کشاورزیبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان، محمد مهدی اکبری، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان سیستان‌وبلوچستان اظهار کرد: هرساله در ایام پایانی سال به منظور فراهم کردن کالا و در دسترس بودن اقلام ضروری با قیمت مصوب و با کمترین حاشیه سود و حذف واسطه‌ها جهت رفاه هم استانی‌ها نمایشگاه بهاره برگزار می‌شود.
 
وی گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام پایانی سال و افزایش تقاضا برای خرید کالاهای اساسی بخش کشاورزی مانند برنج، شکر، خرما، گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت گوساله و ...، این اقلام تأمین و بین شهرستان‌ها توزیع شده و در شهرستان‌هایی که نمایشگاه بهاره دارند عرضه می‌شود، در سایر شهرستان‌ها نیز از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های روستایی و عشایری، فروشگاه‌های منتخب در سطح استان عرضه می‌شود.
 
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان سیستان‌وبلوچستان گفت: هم استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مذکور کالاهای مورد نظر را تامین و درصورت هرگونه پیشنهاد و شکایت با مراجعه به مدیریت نمایشگاه و یا تماس با شماره ۱۲۴ مورد را مطرح کنند.
انتهای پیام
captcha