برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات بین‌المللی قرآن دبی
کد خبر: 4206796
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات بین‌المللی قرآن دبی

مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دبی عصر امروز در سالن فرهنگ و علوم منطقه ممرز دبی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از الاتحاد، مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دبی عصر امروز شنبه 23 مارس (چهارم فروردین) در سالن فرهنگ و علوم منطقه ممرز دبی برگزار می‌شود.  

در این مراسم علاوه بر اهدای جوایز به برگزیدگان، از شیخه هند بنت مکتوم شخصیت اسلامی منتخب این دوره از مسابقات و از مهمترین بانیان مسابقات قرآن کریم در امارات نیز تقدیر خواهد شد.

این انتخاب با هدف قدردانی از اقدامات وی در زمینه فعالیت‌های قرآنی، اقدامات بشردوستانه و فعالیت‌های خیریه صورت می‌گیرد.  

همچنین علاوه بر تقدیر از هیئت داوران، از میان حدود 70 متسابق حاضر در مرحله نهایی این دوره از  به نمایندگی از کشورهای عربی و اسلامی و جوامع مسلمان مقیم کشورهای غیراسلامی، از سه مقام برتر تجلیل خواهد شد.

مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دبی  شامل بخش‌های مختلفی خواهد بود که از مهمترین آنها می‌توان به پخش تلاوت‌های ممتاز برگزیدگان و همچنین پخش فیلم مستندی از فعالیت‌های قرآنی و خیریه شیخه هند بنت مکتوم اشاره کرد.  

مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دبی با شرکت 5 شرکت کننده در دهمین و آخرین روز مسابقات قرآنی در سالن فرهنگ و علم در دبی به پایان رسید. در روز نهایی، یاسین بن نصر بن الغلام از تونس در بخش حفظ به روایت قانون از عاصم، و محمد طه بوطریفه از مراکش در بخش حفظ به روایت ورش از نافع  به رقابت پرداختند. همچنین در بخش حفظ به روایت حفص عاصم، محمد عدنان عبدالله محمد العمری از بحرین، سلطان ابراهیم احمد الحوسنی از امارات و هاكيزيمانا گیسگوا رمضان از رواندا رقابت کردند.

انتهای پیام
captcha