نمایشگاه قرآن در اراک افتتاح می‌شود
کد خبر: 4208097
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فردا

نمایشگاه قرآن در اراک افتتاح می‌شود

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از افتتاح نمایشگاه قرآن در فرهنگسرای آیینه اراک با پیش‌بینی برنامه‌های متنوع قرآنی و فرهنگی خبر داد.

علیرضا حاج علی بیگی، معاون قرآن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکزی

علیرضا حاج‌علی بیگی، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری نمایشگاه قرآن در اراک خبر داد و افزود: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز پنج‌شنبه، 16 فروردین ساعت 15:30 با حضور جمعی از فعالان عرصه قرآنی، فرهنگی، هنری و اجتماعی در فرهنگسرای آیینه برگزار می‌شود.

وی پرداختن به موضوعات هنری و کودک و نوجوانی را یکی از رویکردهای این نمایشگاه قرآنی را دانست و اضافه کرد: در بخش هنری دو محور هنرهای دستی و تجسمی مورد توجه قرار گرفته است. در بخش هنرهای تجسمی کاریکاتور با محوریت غزه و در بخش هنرهای دستی موضوعات با محوریت قرآن مدنظر قرار دارد.

حاج‌علی بیگی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن از روز پنجشنبه، شانزدهم فروردین آغاز به کار کرده و تا دوشنبه، بیستم همین ماه ادامه دارد. برگزاری کارگاه‌های هنر تجسمی، کتابت آیات وحی، غرفه کودک و نوجوان، عرضه کتب دینی و قرآنی، تجلیل از مقام آوران ملی و بین‌المللی و داوران مسابقات قرآن از بخش‌های جانبی نمایشگاه است.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در پایان گفت: علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه می‌توانند در تاریخ اعلام شده از ساعت 15:30 تا 20 به فرهنگسرای آیینه مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha