پیام رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان در پی شهادت سرداران سپاه در دمشق
کد خبر: 4208129
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶

پیام رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان در پی شهادت سرداران سپاه در دمشق

سرپرست و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان در پی اقدام تروریستی اسرائیل و حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق پیام مشترکی صادر کردند.

شهادت سرداران سپاه در دمشقبه گزارش ایکنا از لرستان، احمد حقی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان و حجت‌الاسلام هادی گراوند، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان لرستان در پی اقدام تروریستی اسرائیل و حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق پیام مشترکی صادر کردند. متن پیام به این شرح است:

«بسم رب الشهدا والصدیقین

ولاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون (سوره مبارکه آل عمران/ آیه ۱۶۹)

هرکه را صبح شهادت نیست  شام مرگ هست
بی شهادت مرگ با خسران چه فرقی می‌کند؟

رژیم صهیونیستی که در همه جبهه‌ها شکست خورده و هیمنه پوشالی آن شکسته شده، امروز در استیصال کامل و سرگردانی میان تداوم جنگ کور و از پیش شکست خوره در نوار غزه و یا پذیرش شکست و آغاز اضمحلال خود به جنون رسیده و همچون عقرب جراری که در حلقه آتش گرفتار آمده، زهر بر مغز خود می‌زند.

بی‌مبالاتی این رژیم اشغالگر و کودک‌کش نسبت به نقض همه قوانین بین‌المللی و اخلاقی و انسانی امری تازه نیست، اما حمله متجاوزان صهیونیستی به دفتر کنسولگری ایران در دمشق، علاوه بر نقض آشکار همه قوانین بین‌المللی، تجاوز آشکار به خاک و حریم مقدس ایران اسلامی به شمار می‌آید.

لابد رژیم منحوس صهیونیستی عواقب این تجاوز را ندانسته و یا تصمیم قطعی به فراهم آوردن شرایط مرگ و فروپاشی قطعی خود گرفته است. البته که این امر همه ما را خوشحال خواهد کرد که هرچه زودتر این غده سرطانی از منطقه حذف شود و قطعاً این تجاوز بی‌پاسخ نخواهد ماند، اما چگونگی پاسخ به این تجاوز را تدبیر فرماندهان نظامی و امنیتی مشخص خواهد کرد و همه ما در این امر صبور و مطیع امریم.

هر چند این تجاوز، حمله پیش‌دستانه‌ای از سوی دشمن صهیونیستی نیست و تنها واکنشی کور به همه شکست‌هایی است که از جبهه مقاومت متحمل شده است.

اساتید، کارکنان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان لرستان ضمن عرض تسلیت و تبریک به خانواده معزز شهدای این حمله تروریستی، این اقدام تروریستی را قویاً محکوم نموده و اعلام می‌دارند ملت همیشه در صحنه، غیور و ولایتمدار ایران اسلامی بر این باورند که همان‌گونه امام خامنه‌ای وعده داده‌اند، ظفر بسیار نزدیک است و ان‌شاء‌الله به زودی نابودی اسرائیل از صحنه عالم را در قدس شریف را جشن خواهیم گرفت.»

انتهای پیام
captcha