بی‌اعتباری رژیم صهیونیستی؛ دستاورد مهم عملیات «وعده صادق» + صوت
کد خبر: 4210287
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
عباس سلیمی بیان کرد:

بی‌اعتباری رژیم صهیونیستی؛ دستاورد مهم عملیات «وعده صادق» + صوت

پیشکسوت قرآنی کشورمان با اشاره به اینکه باطل همیشه محکوم به نابودی بوده است، گفت: دستاورد بزرگ عملیات وعده صادق رسوایی و بی‌آبرو شدن رژیم صهیونیستی و نابودی اعتبار آن در تمام سطوح بین‌المللی است.

بی‌اعتباری رژیم صهیونیستی؛ دستاورد مهم عملیات «وعده صادق» + صوتعباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، در مورد حمله شب گذشته نیروهای مسلح کشورمان به رژیم صهیونیستی و عملیات وعده ‌صادق گفت: جبهه حق و باطل از آغاز آفرینش با یکدیگر در حال تقابل و مبارزه بوده‌اند؛ اگر ما به وعده‌های الهی اطمینان کنیم و به قول خداوند بزرگ اعتماد داشته باشیم که اینگونه نیز هست، باید بدانیم که تحت هر شرایطی دیر یا زود پیروزی از آنِ جناح حق است و بر اساس آیات قرآن کریم «إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا» باطل ماهیتاً محکوم به محو شدن و نابودی است.

این قاری بین‌المللی افزود: در این مسیر قریب 80 سال پیاپی است که با دیکتاتوری‌هایِ شرارت‌آمیزِ یک فرقه افراطیِ سیاسیِ منحرف به نام صهیونیسم مواجه هستیم، فرقه‌ای که متأسفانه از حمایت‌های بی‌چون و چرای برخی از قدرت‌های جهانی به ویژه انگلستان و آمریکا برخوردار بوده است. 

این پیشکسوت قرآنی تصریح کرد: این فرقه به صورت ظالمانه اقدام به غصب قبله اول مسلمین و مدفن پاک پیامبران و بخشی از سرزمین‌های اسلامی کرده است. متأسفانه در طول چند دهه گذشته به چند دلیل از جمله «وجود زمامداران وابسته و دنیاپرستی که به خاطر منافع خودشان هرگز طرفدار آرمان‌های اصیل اسلامی و طرفدار جبهه حق نیستند» و همچنین به خاطر «نبود یک نیروی مسلحِ مقتدرِ با ایمان» ملت فلسطین در هاله‌ای از مظلومیت زندگی خود را سپری می‌‌کنند. جالب این است که در این مسیر جامعه به اصطلاح جهانی - که معتقدیم چنین جامعه‌ای از لحاظ حقوقی به معنای واقعی کلمه وجود ندارد و فقط در لفظ مطرح می‌شود - و سازمان‌های مدعیِ حقوق بشر واقعاً از جاده جوانمردی و انصاف خارج شده‌‌اند و در نهایت ناجوانمردی و ستمگری کار خود را انجام می‌دهند.

سلیمی بیان کرد: در طول این مدت دو عامل سبب شد که حقانیت این ملت همیشه در هاله‌ای از مظلومیت باقی بماند و این مشکلات ادامه پیدا کند. در طول سال‌های گذشته بارها سازمان ملل متحد ولو در قالب یک حرکت نمایشی و به خاطر حفظ مصالح و ظاهر کار، قطعنامه‌هایی صادر و پیمان‌نامه‌هایی منعقد کرده و بخش‌هایی از این سرزمین غصب شده را به ملت مسلمان فلسطین بازگردانده‌اند، اما در جریان روند این شعار متوهمانه‌ای که رژیم غاصب با عنوان از نیل تا فرات سر می‌داده است حتی به همان منشور سازمان ملل متحد و قطعنامه‌ها پایبند نبودند و دوباره همان سرزمین‌ها را اشغال کردند.

وی افزود: حمله به غیر نظامیان با انواع بمب‌ها، موشک‌ها، راکت‌ها و بمب‌های فسفری و کشتار افراد بی‌گناه و بی‌دفاع و مظلوم که عمدتاً زنان و کودکان هستند و بر اساس همه قوانین جنگ نباید چنین برخوردی با آنها کرد، نشان می‌دهد که آنان مطلقاً به دنبال قانون و مقررات و حقوق بشر و رعایت حق انسان نیستند.

سلیمی در ادامه به شروع طوفان‌الاقصی در اواسط سال گذشته اشاره کرد و گفت: برخی ممکن است نقد کنند که چرا حماس چنین حرکتی را آغاز کرد. این بغض انباشته بیش از هفت دهه بود که به دنبال جنایت‌های مکرر اسرائیل خود را نشان داد و حرکت بسیار حکیمانه، خردمندانه و بجایی بوده و عزت و شرف و غیرت اسلامی جز این حکم نمی‌کند. 

وی افزود: در همین جریان شورای امنیت سازمان ملل دو بار مبادرت به تشکیل جلسه برای تنظیم قطعنامه آتش‌بس می‌کند، اما آمریکا صراحتاً مخالفت خود را اعلام می‌دارد. در مرتبه سوم که این قطعنامه مطرح شد آمریکا باز هم موافقت کرد و رأی ممتنع داد. به فاصله 24 ساعت بعد از آن یکی از مسئولان این کشور اعلام می‌کند این قطعنامه‌هایی که شورای امنیت صادر می‌کند، الزام‌آور نیست؛ بسیار عجیب است وقتی این قطعنامه‌ها در مورد جمهوری اسلامی ایران صادر می‌شود همه با هم هماهنگ حمله می‌کنند که اینها الزام‌آور است، حالا که نوبت به دست نشانده خودشان می‌رسد، اینگونه برخورد می‌کنند!

این پیشکسوت قرآنی کشورمان به عملیات وعده صادق نیز اشاره و تصریح کرد: این عملیات دستاورد بالاتری دارد که دلاورمردان هوافضای سپاه به جنایتکاران درس عبرتی دادند. این دستاورد هم عبارت از رسوایی و بی‌آبرو شدن رژیم صهیونیستی و نابودی اعتبار آن در تمام سطوح بین‌المللی است. امروز پیروان ادیان ابراهیمی و حتی کسانی که اعتقاد به دین و ایدئولوژی خاصی ندارند با اعتراضات و راهپیمایی‌‌ها بر حقانیت ملت فلسطین و ظالم بودن این رژیم فاسد تأکید می‌کنند. 

سلیمی در پایان اظهار کرد: ممکن است در برخی مسائل اجتماعی اختلاف سلیقه‌ داشته باشیم، اما هنگام برخورد با دشمن و زمانی که بحث امنیت ملی، شرافت ملی، وحدت ملی و اقتدار ملی مطرح است همیشه این ملت یک‌دست و یکپارچه ایستاده‌اند. امیدوارم در این حرکت حکیمانه‌ای که صورت گرفته است مردم ما در همه زمینه‌ها همکاری لازم را داشته باشند تا نه تنها اسرائیل غاصب بلکه تمام کسانی که هوس و طمع تجاوز به این سرزمین و حمله به این ملت بزرگ را در سر خود می‌پرورانند از افکار شیطانی خود پشیمان شوند و درس عبرتی برای این‌گونه افراد باشد.

تیمور کاکایی

کد
انتهای پیام
captcha