توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4210714
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: در قالب طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه رمضان ۳۹۷هزار پرس غذای گرم به ارزش ۳۱ میلیارد و ۶۸۸ میلیون تومان و ۲۵۶ هزار افطاری ساده  به ارزش ۶ میلیارد و ۲۶۹ میلیون تومان و ۲۰ هزار سبد معیشتی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

قائم عبداللهی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی قائم عبداللهی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: در قالب طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه رمضان ۳۹۷هزار پرس غذای گرم به ارزش ۳۱ میلیارد و ۶۸۸ میلیون تومان و ۲۵۶ هزار افطاری ساده  به ارزش ۶ میلیارد و ۲۶۹ میلیون تومان و ۲۰ هزار سبد معیشتی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی بیان کرد: تعداد آشپزخانه راه اندازی شده در این طرح ۱۷۷ آشپزخانه در کل استان بوده است که جمع کل عملکرد اطعام مهدوی که با همکاری امداد و مراکز نیکوکاری انجام شده بالغ بر ۵۰ میلیارد  تومان می باشد‌.

عبدالهی اظهار کرد: طرح اطعام مهدوی با هدف تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری انجام شده است.

ثبت ۱۱۵۱۷ درخواست اشتغال مددجویان کمیته امداد خراسان‌جنوبی

علی‌اکبر نخعی،  معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی نیز  با بیان این که سامانه‌ای برای سهولت در ثبت نام مددجویان و افراد نیازمند جویای کار را‌ه‌اندازی شده که ثبت نام‌ها در آن صورت می‌گیرد، افزود: افراد مستعد اشتغال دهک یک تا پنج می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند.

وی با بیان این که به داوطلبان اشتغال بعد از ثبت‌نام و بررسی موارد تسهیلات بانکی هم اعطا می‌شود، افزود: استعداد سنجی، مشاوره قبل و حین اجرای طرح و نظارت سه تا پنج ساله در طرح‌های اشتغال ایجاد شده از دیگر خدمات است.

انتهای پیام
captcha