مسابقه تصویرگری حمله سپاه به رژیم غاصب صهیونیستی در نیمروز برگزار شد + عکس
کد خبر: 4210756
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴

مسابقه تصویرگری حمله سپاه به رژیم غاصب صهیونیستی در نیمروز برگزار شد + عکس

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان نیمروز گفت: در حمایت از حمله غرورآفرین موشکی و پهبادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل غاصب، یک دوره مسابقه تصویرگری حمله سپاه به رژیم کودکش صهیونیستی از دریچه هنر برگزار شد.

مسابقه تصویرگریمیلاد یزدان‌پناه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیمروز سیستان، در گفت‌وگو با ایکنا ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاهیان اسلام در مقابل اسرائیل غاصب، اظهار کرد: ایران همواره به دنیا نشان داده که به هیچ وجه به‌دنبال جنگ و ایجاد تنش نبوده و نیست، اما به هیچ کشوری هم اجازه دست‌اندازی، تجاوز و...، را نخواهد داد و با شدیدترین نوع و با تمام توان و قدرت با آن مقابله خواهد کرد.

وی ادامه داد: در جریان عملیات «وعده صادق» دنیا به وضوح توان، قدرت و از طرفی مردانگی در حمله را در نیروهای مسلح ایران دید و این برای ما نه تنها یک افتخار بلکه مایه سربلندیست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیمروز ادامه داد: در پی این عملیات غرورآفرین رزمندگان اسلام که در قالب حمله موشکی و پهبادی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی انجام شد، تصمیم گرفته شد تا یک دوره مسابقه تصویرگری این حمله جانانه، از دریچه هنر برگزار گردد.

یزدان‌پناه گفت: این برنامه توسط دانش‌آموزان هنرمند رشته نقاشی ایرانی و نگارگری هنرستان حضرت زینب(س) شهرستان نیمروز و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش نیمروز با نشان دادن هنر هنرمندان نیمروزی همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی صورت گرفت که به پاس قدردانی از زحمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت.

 

انتهای پیام
captcha