اقدام بامداد جمعه نمایش خودتحقیری جدی رژیم صهیونیستی بود
کد خبر: 4211378
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
منصور حقیقت‌پور:

اقدام بامداد جمعه نمایش خودتحقیری جدی رژیم صهیونیستی بود

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه حرکت چند ریزپرنده، اقدام بی‌ارزش نظامی در حد یک نمایش از سوی رژیم صهیونیستی بود، گفت: در واقع این حرکت نوعی خودتحقیری جدی توسط صهیونیست‌ها بود.

منصور حقیقت‌پور، کارشناس مسائل سیاسی و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس دهم

منصور حقیقت‌پور، کارشناس مسائل سیاسی و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس دهم، در گفت‌وگو با ایکنا درباره اقدام اتفاق بامداد جمعه در اصفهان، گفت: حرکت چند ریزپرنده، اقدام بی‌ارزش نظامی برای ایجاد یک صدا و ترقه بود که رژیم صهیونیستی بگوید ما هم انتقام گرفته‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه این حرکت نوعی خودتحقیری جدی بود که توسط اسرائیلی‌ها صورت گرفت، افزود: از این اقدام ما متوجه قدرت بازدارندگی آنها شدیم که در حد بلند کردن دو پرنده گنجشک‌صفت است ولذا این حرکت‌ هیچ ارزش اساسی ندارد.

حقیقت‌پور تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و حامیانش می‌دانند اگر اشتباهی کنند ضربه‌ای بزرگتر، پرحجم‌تر، عمیق‌تر، مؤثرتر و کشنده‌تر از «وعده صادق» خواهند خورد و لذا توصیه می‌کنیم دیگر از این اشتباهات نکنند.

چشمه کوچک از توان نظامی

این کارشناس مسائل سیاسی درباره واکنش سریع ایران به این اقدام گفت: به نظر من این حرکت و واکنش سریع پدافندهوایی صرفا چشمه کوچکی از توان نظامی ما بود. هنوز زمان برای نمایش اقتدار و توان نهایی و قطعی و به عبارت دیگر بازی نهایی جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که هنوز به رخ جهانیان کشیده نشده است. 

حقیقت‌پور با بیان اینکه ما با نسخه تجیهزات ده سال قبل خود یک تنبیه و گوش‌مالی مختصری انجام دادیم، گفت: حال اگر بخواهیم از سیستم‌های جدید و به روز خود در عرصه نظامی استفاده کنیم دمار از روزگار آنها در خواهیم آورد و سرزمین‌های اشغال شده توسط اسرائیل به سرزمین‌های سوخته تبدیل خواهد شد.

قصه تمام شده نیست

این کارشناس مسائل سیاسی در پاسخ به این سؤال که با این اتفاق تا چه اندازه باید مجموعه قضایا بین ایران و رژیم صهیونیستی را تمام شده دانست؟ افزود: قصه تمام شده نیست بلکه آغاز یک نبرد است که ضربه سنگین را با عملیات وعده صادق زدیم اما استمرار آن نیز مهم خواهد بود. ما در مواضع سیاسی، امنیتی و عملیاتی باید بتوانیم خوب عمل کنیم تا نتایج لازم را بگیریم.

گفت‌وگو از سمیرا انصاری

انتهای پیام
captcha