راه‌اندازی ۵۰ پاتوق گفت‌وگو ویژه جوانان در خراسان‌شمالی
کد خبر: 4211629
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹

راه‌اندازی ۵۰ پاتوق گفت‌وگو ویژه جوانان در خراسان‌شمالی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی از راه‌اندازی ۵۰ پاتوق گفت‌وگو ویژه جوانان با محوریت ۵۰ فراز قرآنی «زندگی با آیه‌ها» در استان خبر داد.

حجت الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالیحجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: با توجه به برپایی رویداد «زندگی با آیه‌ها» در سطح استان در رابطه با این موضوع ۵۰ پاتوق گفت‌وگو ویژه جوانان با محوریت ۵۰ فراز قرآنی در استان تشکیل شد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای رویداد «زندگی با آیه‌ها»، تبیین فرازهای قرآنی با گویش‌های مختلف ترکی، کردی و ترکمنی از سیمای استان و نشر آن در فضای مجازی نیز انجام شد.

رفیعی با اشاره به توزیع بیش از چهار هزار کتابچه مسطورا، حفظ آیات و کتب ویژه مبلغین در بین مجموعه‌های مردمی، افزود: تبیین مفاهیم آیات توسط امامان جماعت مساجد محلات در ۱۵۰ نقطه استان نیز صورت گرفت.

وی یادآور شد: استفاده از ظرفیت کارشناسان مذهبی در صدا و سیما برای تبیین مفاهیم آیات به صورت روزانه و تبیین روزانه فرازهای قرآنی قبل از شروع برنامه جزء‌خوانی و پخش زنده از شبکه استانی از دیگر اقدامات در راستای اجرای رویداد «زندگی با آیه‌ها» بود.

رفیعی با اشاره به برگزاری بیش از ۶۰ محفل انس با قرآن کریم در مساجد، هیئت و مجموعه‌های قرآنی شهرستان‌ها، اظهار کرد: ۳۰۰ جلسه جزءخوانی قرآن کریم نیز در همه شهرستان‌ها برپا شد.

خبرنگار؛ آرزو یزدانی

انتهای پیام
captcha