تجلیل از برترین‌های مسابقات بین‌المللی نوابغ قرآنی در مصر + عکس
کد خبر: 4211946
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸

تجلیل از برترین‌های مسابقات بین‌المللی نوابغ قرآنی در مصر + عکس

فرمانداری استان جنوب سینا در مصر طی مراسمی با حضور رئیس اتحادیه قاریان مصری از برترین‌های نخستین مرحله مسابقات بین‌المللی نوابغ قرآنی تجلیل کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از المصراوی، فرمانداری استان جنوب سینا در مصر طی مراسمی در مسجد صحابه شهر شرم الشیخ با حضور شیخ محمد حشاد، رئیس اتحادیه قاریان مصری و خالد فوده، استاندار این استان از شرکت‌کنندگان در نخستین مرحله مسابقات بین‌المللی نوابغ قرآنی و فرهنگ اسلامی تجلیل کرد. 

مرحله دوم از این مسابقات بین‌المللی در ماه جولای (تیرماه) آینده و با حضور 10 برگزیده مرحله نخست شامل برندگان مقام نخست و دوم از هر بخش در این مرحله برگزار می‌شود.

مسابقات بین‌المللی نوابغ قرآنی مصر در دو مرحله برگزار می‌شود: مرحله مقدماتی شامل جوایزی به ارزش ۶۵۰ هزار پوند مصری است که از این مبلغ ۱۲۵ هزار پوند برای برندگان بخش اول، ۱۲۵ هزار پوند برای بخش دوم، ۱۰۰ هزار پوند برای بخش سوم، ۱۵۰ هزار پوند در بخش چهارم و ۱۵۰ هزار پوند برای ببخش پنجم به همراه نمایندگی مقام اول و دوم هر شاخه در مسابقات بین‌المللی است.

مرحله دوم این مسابقات نیز شامل جوایزی به مبلغ ۲,۳۰۰.۰۰۰ پوند می‌شود که از این مبلغ ۵۰۰ هزار پوند برای برندگان بخش اول، ۵۰۰ هزار پوند برای بخش دوم، ۲۵۰ هزار پوند برای بخش سوم، ۳۰۰ هزار پوند برای بخش چهارم، ۵۰۰ هزار پوند برای بخش پنجم و ۳۰۰ هزار پوند جوایز تشویقی می‌شود.

انتهای پیام
captcha