کمک مالی مسلمانان به بیماران سرطانی در انگلیس
کد خبر: 4211965
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲

کمک مالی مسلمانان به بیماران سرطانی در انگلیس

در یک گردهمایی که برای افزایش آگاهی در مورد بیماری سرطان از سوی مسلمانان انگلیس برگزار شد، چهار هزار پوند کمک مالی جمع‌آوری شد.

به گزارش ایکنا به نقل از یاهو نیوز، همایشی برای افزایش آگاهی در مورد حمایت از بیماران سرطانی در جوامع مسلمان در اولدهام انگلستان برگزار شد. 

در این رویداد که از سوی Maggie's Oldham سازماندهی شد، 4000 پوند برای کمک به افراد مبتلا به سرطان و همچنین خانواده آنان  جمع‌آوری شد.

بیش از 200 نفر در این مراسم که در  پام سوئیت The Palm Suite در چادرتون برگزار شد، شرکت کردند.

این ابتکار از سوی مزاهید خان یکی از اعضای هیئت خیریه و کاشف اشرف، رئیس اتاق بازرگانی جنرال موتورز در اولدهام انجام شد. هدف مزاهید این بود که این رویداد را برگزار کند تا جامعه مسلمان منطقه را با خدمات ارائه شده در این سازمان آشنا کند و در عین حال موانعی را که ممکن است مردم هنگام صحبت در مورد سرطان با آن مواجه شوند بردارد.

پس از اینکه یکی از اعضای خانواده وی به تومور مغزی مبتلا شد، او از این اتفاق الهام گرفت و مصصم شد که خودش با خیریه‌های فعال در زمینه سرطان همکاری کند.

مزاهید گفت: بسیار هیجان‌زده هستم که پس از 30 روز روزه‌داری در ماه رمضان، مراسمی را برای جمع‌آوری پول برای مؤسسه مگی اولدهام ترتیب دادیم. مهمتر از آن، رویداد امشب برای بالا بردن آگاهی به‌ویژه در جامعه آسیایی‌تباران این منطقه بسیار مهم است. می‌دانیم که مگی برای همه جوامع است، با این حال می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه از امکانات ما برخوردار شوند.

از شرکت‌کنندگان با غذاهای محلی، برنامه‌های تفریحی و قرعه‌کشی جوایز پذیرایی شد. فرانک راثول، مالک اولدهام اتلتیک و اولین شهردار مسلمان منطقه تیم ساید و تفهین شریف، عضو شورای شهر از جمله مهمانان این مراسم بودند.

مهمانان این رویداد همچنین با افراد مبتلا به سرطان که توسط Maggie's Oldham حمایت شده‌اند آشنا شدند. افرادی مانند نعمان احمد و استفانی زلیخا آخارت توضیح دادند که چگونه این حمایت به آنها کمک کرد تا با بیماری سرطان خود کنار بیایند.

نعمان گفت: منظره ساختمان مگیز اولدهام به افراد مبتلا به سرطان امید می‌دهد و زمانی که بیمار بودم این مؤسسه به من امید داد و با اعتماد به نفس توانستم با همدلی از بیماران سرطانی حمایت کنم.

لورا تاملینسون، مدیر مرکز جمع‌آوری کمک‌های مالی در Maggie's Oldham، گفت: ما مدت‌ها بود که می‌خواستیم مراسمی را به مناسبت عید فطر سازماندهی کنیم. مایلیم از همه کسانی که این امکان را فراهم کردند تشکر کنیم. مایلیم از کسانی که ما را در این شب همراهی کردند به خاطر سخاوت باورنکردنی‌شان تشکر کنیم. بیشتر بودجه ما از کمک‌های داوطلبانه تأمین می‌شود و پول جمع‌آوری شده کمک می‌کند تا این مؤسسه به ارائه مراقبت‌های تخصصی سرطان و حمایت از جامعه محلی ادامه دهد.

انتهای پیام
captcha