«وعده صادق» با نشان دادن اراده ملی علیه رژیم صهیونیستی رقم خورد
کد خبر: 4211987
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
سرلشکر محمد باقری:

«وعده صادق» با نشان دادن اراده ملی علیه رژیم صهیونیستی رقم خورد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه «وعده صادق» با نشان دادن اراده ملی علیه رژیم رقم خورد و تأثیرات راهبردی را در سطح منطقه و جهان داشت، گفت: نيروهای مسلح، احتمالات و سناريوها را در سطح عملياتی مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار می‌د‌هند و دانشگاه عالی دفاع ملی بايد در سطح راهبردی اين موضوعات را مورد توجه خود قرار دهد.

سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آیین رونمایی از طرح جامع دانشگاه عالی دفاع ملی که با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، با تأکید بر اینکه در شرايط حساس كنونی منطقه، دانشگاه عالی دفاع ملی باید شرايط آينده كشور و منطقه را مورد بررسی قرار دهد، گفت: وضعيت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی‌جويانه و تنبيهی جمهوری اسلامی ايران به مناطق حساس و پايگاه نظامی رژيم صهيونيستی تغییر کرده است.

سرلشکر باقری پیروزی‌های رزمندگان اسلام را در عملیات وعده صادق که پاسخ محکمی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی انجام گرفت، تبریک گفت و تصریح کرد: این پاسخ با نشان دادن اراده ملی علیه رژیم رقم خورد و تأثیرات راهبردی را به حمدالله در سطح منطقه و جهان داشت.

سرلشکر باقری افزود: نيروهای مسلح، احتمالات و سناريوها را در سطح عملياتی مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار می‌د‌هند و دانشگاه عالی دفاع ملی بايد در سطح راهبردی اين موضوعات را مورد توجه خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه عالی دفاع ملی به عنوان عالی‌ترین دانشگاه نیروهای مسلح که مسئولیت تربیت فرماندهان و مدیران عالی نیروهای مسلح و همچنین مدیران عالی کشوری را در مباحث راهبردی بر عهده دارد، در مسیر رشد و ارتقا قرار گرفته‌ است، بیان کرد: دانشگاه عالی دفاع ملی در تربيت فرماندهان، مقامات و ساير نيروها و همچنين در نظريه‌پردازی و كرسی‌ها بايد بالاترین سطح مورد نظر و توجه قرار دهد و بايد دائماً در جهت كيفی‌سازی و عمق بيشتر مطالب و كارهای پژوهشی كار كنيم و به پيش برويم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه طرح جامع دانشگاه دفاع ملی جز اسناد اساسی و مادر برای دانشگاه محسوب می‌شود و عالی‌ترین طرحی است که در دانشگاه باید مورد اجرا قرار بگیرد، گفت: این طرح طی بیش از یک سال کار تهیه و محضر مقام معظم رهبری تقدیم شد و توسط ایشان مطالعه و مورد نقد قرار گرفت و اصلاحاتی در آن ابلاغ فرمودند و نهایتاً به تصویب معظم له رسید که امروز از این طرح رونمایی شد.

سرلشکر باقری در پایان تصریح کرد: همه ما باید بر اجرای دقیق طرح جامع دانشگاه تلاش کنیم و قطعاً این طرح موجب ارتقای هرچه بیشتر دانشگاه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha