استانداردسازی 522 کلاس درس در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3650260
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

استانداردسازی 522 کلاس درس در سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از استانداردسازی 522 کلاس درس از ابتدای سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، به‌ نقل از روابط عمومی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از استانداردسازی 522 کلاس درس از ابتدای سال جاری در استان خبر داد.
علیرضا راشکی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان با بیان اینکه 6 هزار کلاس در استان سقف نا ایمن داشته و نیاز به بازسازی دارد، افزود: همچنین از مجموع 18 هزار و 954 کلاس درس استان، 10 هزار و 528 کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم‌سازی است.
وی در ادامه از آغاز ساخت مدرسه 12 کلاسه خیرساز در ایرانشهر خبر داد و افزود: با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه کشور کلنگ احداث یک مدرسه 12 کلاسه خیری در این شهر به زمین زده شد.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اظهار کرد: این واحد آموزشی 12 کلاسه با زیربنای آموزشی در بیش از 800 متر مربع احداث خواهد شد که 600 میلیون تومان آن توسط خیران تامین و پرداخت خواهد شد
وی خاطرنشان کرد: امروز میزان ورود خیرین مدرسه‌ساز به استان افزایش داشته و حتی شاهد حضور تورهایی از خیرین در منطقه هستیم.
راشکی ادامه داد: این استان با توجه به نرخ 14 برابری تعداد موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب صورت گرفته در مدرسه‌سازی به 5 هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.
captcha